Podczas badań przeprowadzonych przez Centrum Psychometrii na jednym z najbardziej znanych uniwersytetów na świecie – Cambridge w Wielkiej Brytanii – odkryto, że jednymi z najbardziej sympatycznych i życzliwych ludzi, jakich można spotkać w życiu, są właściciele samochodów marki Nissan.
Jeśli więc ktoś szuka idealnego partnera lub partnerki, powinien szukać właśnie wśród posiadaczy takich aut…
Zobacz także:
Dzięki zastosowaniu najnowszych technik profilowania osobowości wysnuto wniosek, że kierowcy Nissanów są też najbardziej hojnymi, lojalnymi i przyjaznymi spośród właścicieli samochodów różnych marek w Europie.
Badania wykazały również, że właściciele Nissanów znacznie częściej niż inni przedkładają dobro bliźnich nad swoim, dążą do dobrobytu gospodarczego i sprawiedliwości społecznej.
– Ocena osobowości i stylistyka samochodów są ze sobą powiązane. Nasze badania pokazują, że kierowcy Nissanów są ogólnie postrzegani jako życzliwi, hojni i sympatyczni. Są także taktowni i przyjaźnie nastawieni do innych, i uważają, że z natury ludzie kierują się w życiu uczciwością i przyzwoitością – twierdzi dr Richard Mills, doktor psychometrii w Centrum Psychometrii Uniwersytetu Cambridge.
Psychometria – znana także jako profilowanie osobowości – to tylko jeden z wielu sposobów, które wykorzystuje Nissan by lepiej zrozumieć potrzeby swoich klientów. Wynikiem tego jest ciągłe ulepszanie interakcji marki z jej klientami w szerokim zakresie doświadczeń: za kierownicą samochodów Nissana, poprzez kontakt online oraz w salonach sprzedaży i centrach serwisowych w całej Europie.
– Psychometria pozwala Nissanowi w optymalny sposób kształtować podróż klienta przez proces zakupu auta i jednocześnie tworzyć samochody, w których właściciel może zakochać się w taki sam sposób, jak ma to miejsce w relacjach międzyludzkich. Właściciele Nissanów cenią sobie bliskie i osobiste relacje z ludźmi, co czyni ich idealnymi partnerami – dodał Mills.