Funkcję dyrektora polskiego oddziału Nissan Sales Central & Eastern Europe objął Robert Prusiński. Oficjalna nazwa stanowiska to: „Country Director of Poland”.
Nowy szef ma 22 lata doświadczenia w branży motoryzacyjnej. Na początku związany był z marką Peugeot, piastując kierownicze stanowiska w obszarach związanych ze sprzedażą, marketingiem i rozwojem sieci w oddziałach firmy w Polsce, Rosji oraz centrali w Paryżu.
Zobacz także:
W styczniu 2011 roku rozpoczął pracę w Nissanie – w regionalnej centrali firmy w Budapeszcie zajął stanowisko dyrektora marketingu na Polskę, Czechy, Słowację i Węgry. W kwietniu zeszłego roku został mianowany dyrektorem handlowym Nissan Sales Central & Eastern Europe, a od kwietnia bieżącego roku połączył tę funkcję ze stanowiskiem dyrektora polskiego oddziału firmy.
– Moje główne wyzwania na nowym stanowisku to wzmocnienie pozycji marki w rankingach sprzedaży i realizacja planów firmy w zakresie obsługi posprzedażnej oraz stałego wzrostu jakości obsługi klientów – powiedział Robert Prusiński obejmując nowe stanowisko.
Dyrektor posiada ogromne doświadczenie w zakresie zarządzania strukturami oraz współpracy z sieciami dystrybucji.
– To właśnie znajomość funkcjonowania wielu działów z różnych poziomów pozwala zrozumieć i dotrzeć do sedna spraw i skutecznie stawiać czoła wyzwaniom – dodał Robert Prusiński.
Ma 45 lat, jest żonaty i ma niespełna roczną córkę. Jego pasją są podróże i fotografia, mówi biegle 3 językami (francuski, angielski i rosyjski).