Nissan Qashqai jest jednym z bardziej popularnych modeli w Polsce w segmencie kompaktowych crossoverów, o czym świadczą statystyki sprzedaży.
Obecnie dostępna jest najnowsza wersja samochodu – N‑Style. I to w promocyjnej cenie.
Zobacz także:
Charakterystyczna osłona chłodnicy w kształcie litery V, dynamiczne reflektory w kształcie bumerangu i „przymrużone” tylne światła Nissana Qashqai rzucają się w oczy. A 18-calowe designerskie felgi ze stopu metali lekkich dodają mu elegancji. Nowa wersja N-Style wyróżnia się mocniejszym silnikiem benzynowym o mocy 140 KM i zwiększonym o 180 mm prześwitem.
Nowy model wprowadza zmiany nie tylko w designie, ale też w wyposażeniu. Model oparty będzie na wersji Acenta ze wszystkimi silnikami, ale z kilkoma dodatkowymi opcjami wyposażenia zewnętrznego. W wersji podstawowej otrzymamy wspomniane wcześniej 18-calowe felgi, przyciemniane szyby, relingi dachowe, przednie lampy przeciwmgłowe w chromowanych oprawach oraz elektrycznie składane lusterka.
A w wyposażeniu wnętrza można znaleźć: dwustrefową automatyczną klimatyzację, system NissanConnect z 7-calowym ekranem dotykowym kompatybilnym z Android Auto i Apple CarPlay, system audio z 6 głośnikami, regulację wysokości fotela kierowcy i pasażera, skórzaną kierownicę i gałkę dźwigni zmiany biegów oraz automatyczne wycieraczki z czujnikiem deszczu.
Model Qashqai w bardziej atrakcyjnej wersji wyposażenia posiada praktycznie niezmienioną cenę. Można go kupić w promocji już od 89 790 zł, podczas gdy wartość rynkowa powyższego wyposażenia jest znacznie wyższa.
– Wersja N-Style to nowa oferta Nissana Qashqai, która z powodzeniem będzie konkurowała z popularnymi wersjami innych marek w tym segmencie. Nabywcy bestsellerowego crossovera Nissana będą mogli też dodatkowo wybrać wyposażenie opcjonalne zgodnie z obowiązującym cennikiem, w które wchodzi pakiet zimowy czyli podgrzewane przednie siedzenia oraz ogrzewana przednia szyba, a także lakier w wariancie perłowym lub metalizowanym. Wszystko to w najnowszej jesiennej ofercie marki – mówi Dorota Pajączkowska, PR Manager marki Nissan w Polsce.