Nissan ma nowy logotyp. Amsterdam jest pierwszym punktem w europejskiej sieci sprzedaży, w którym pojawiło się nowe logo marki.
Znak o dwumiarowej wysokości, który symbolizuje ciągłą ewolucję producenta, pojawił się w salonie Van Mossel.
Zobacz także:
Pierwszym modelem, na którym pojawiło się nowe logo, jest niedawno zaprezentowana Ariya. SUV jest zapowiedzią nowej, elektrycznej gamy.
Salony sprzedaży są kluczowym elementem modelu biznesowego marki. Podczas trwającej pandemii nieustannie współpracuje ona ze swoją siecią, aby w dalszym ciągu pozostać w kontakcie z aktualnymi i przyszłymi użytkownikami.
– Salony sprzedaży w Europie odczuwają skutki pandemii koronawirusa, ale wierzymy, że nic nie zastąpi kontaktu i interakcji z pracownikami działu sprzedaży, które możemy nawiązywać w punktach dealerskich – podkreśla Bas Bijl, dyrektor sprzedaży w salonie Nissana Van Mossel.
Dopracowane w szczegółach nowe logo będzie obecne we wnętrzu oraz na zewnątrz firmowych salonów.
– COVID- 19 sprawił, że interakcje z klientami coraz częściej przenoszą się na nasze wirtualne platformy, ale tradycyjne salony dealerów są wciąż niezwykle ważne dla wielu naszych odbiorców – podkreśla Jordi Vila, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu Nissan Europe.
Nowy sposób sprzedaży pozwoli sieci na optymalizację inwestycji, również dzięki elastycznej koncepcji, która jest dopasowana do lokalizacji salonu i jego potencjału biznesowego.