W Sztokholmie odbyły się pierwsze jazdy testowe modelem ARIYA oraz nowym Nissanem Qashqai z napędem e‑POWER.
Jazdy zorganizowano w Szwecji, która jest jednym ze światowych liderów pod względem popularności samochodów elektrycznych. Zaproszeni goście mieli okazję wypróbować dwa najważniejsze modele w elektryfikacyjnej ofensywie Nissana.
Zobacz także:
HYUNDAI: UJAWNIONO SZCZEGÓŁY DESIGNU NOWEGO IONIQ 6
Po marcowej zapowiedzi wprowadzenia sześciu nowych zelektryfikowanych modeli w Europie, ARIYA i Qashqai e‑POWER są dowodem pozycji marki Nissan jako lidera segmentu crossoverów i eksperta w dziedzinie elektryfikacji. Pojazdy te zauważalnie się od siebie różnią, zaspokajając potrzeby europejskich klientów na różnych etapach ich gotowości do jazdy samochodem elektrycznym.
Razem z naszymi klientami wyruszamy w fascynującą podróż ku elektryfikacji. Nasza unikatowa technologia e‑POWER wspiera kierowców w procesie przejścia na motoryzację bezemisyjną, a ARIYA jest filarem, na którym opierać się będzie nasza w pełni elektryczna przyszłość — powiedział Guillaume Cartier, prezes Nissana w regionie AMIEO.
Stawiając klienta w centrum strategii elektryfikacji i budowy zelektryfikowanej przyszłości, Nissan nie idzie na żadne kompromisy, jeśli chodzi o wrażenia za kierownicą.
Nowy Qashqai z napędem e‑POWER zapewnia przyjemność z jazdy jak w samochodzie elektrycznym, jednak bez konieczności doładowywania akumulatora. Unikatowe rozwiązanie, w którym koła napędzane są wyłącznie za pomocą silnika elektrycznego, oferuje nowy poziom przyjemności z prowadzenia samochodu.
Nissan ARIYA idzie o krok dalej i proponuje nowe podejście do samochodu elektrycznego klientom już zdecydowanym na tego typu napęd. Pojazd dostarcza dużych wrażeń z jazdy i jest ucieleśnieniem japońskiego DNA Nissana – oferuje dynamiczne osiągi oraz może pochwalić się jednym z najbardziej przestronnych wnętrz w segmencie.
Modele te stanowią zapowiedź kolejnego kroku w realizacji programu Ambition 2030, czyli długofalowej wizji firmy, która zakłada przede wszystkim zwiększanie możliwości w zakresie mobilności. Wpisują się również w cel Nissana, jakim jest osiągniecie 75% udziału pojazdów zelektryfikowanych w całkowitej sprzedaży w Europie do roku obrotowego 2026.
W miarę przyspieszania procesu elektryfikacji na całym świecie, Nissan stara się wspierać klientów na tej drodze proponując ekscytującą i zróżnicowaną ofertę crossoverów ze zelektryfikowanymi napędami.
Więcej informacji na temat gamy zelektryfikowanych modeli Nissana znajduje się na stronie www.nissan.pl.