Zmodernizowany Nissan 370Z 2018 jest już dostępny w sprzedaży w całej Europie. Klasyczna stylistyka coupé zyskała nowoczesne wykończenie.
Modyfikacje obejmują między innymi czarne klamki i czarny pas tylnego zderzaka. Mocno przyciemniane reflektory i tylne światła zespolone — wcześniej dostępne tylko w wersji NISMO — teraz należą do wyposażenia standardowego.
Zobacz także:
Każdy egzemplarz z roku modelowego 2018 ma nowe 19‑calowe felgi ze stopów metali lekkich (oprócz wersji NISMO). Wprowadzono także nowy, przyciągający wzrok czerwony metalizowany lakier.
Nissan nawiązał współpracę z renomowaną marką wyposażenia pojazdów sportowych, EXEDY, która zaowocowała zaprojektowaniem nowego wyczynowego sprzęgła w wersji z manualną skrzynią biegów. Redukcja biegu wymaga mniejszej siły nacisku na pedał, jeszcze bardziej zwiększając precyzję i komfort zmiany przełożeń.
System multimedialny NissanConnect Premium z siedmiocalowym ekranem dotykowym, odtwarzaczem DVD i kamerą cofania jest oferowany jako opcja.
Model na rok 2018 zapewnia wyczynowe osiągi. Moc zapewnia 328-konny silnik 3.7 V6, który napędza tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej przekładni manualnej lub skrzyni automatycznej o siedmiu przełożeniach. 370Z roadster i 370Z NISMO pozostają w sprzedaży bez zmian wprowadzonych na rok modelowy 2018.
Dzięki optymalnemu rozkładowi mas i dopracowanemu zawieszeniu entuzjaści modelu mogą cieszyć się komfortem jazdy i dynamicznymi właściwościami jezdnymi. 370Z nadal jest jedynym samochodem w swoim segmencie, w którym dostępny jest układ Syncro Rev Control — pierwszy na świecie system synchronizujący obroty silnika podczas zmiany biegu na wyższy lub niższy w przekładni manualnej.
Historia sukcesu Nissanów serii Z rozpoczęła się w 1969 roku — ponad 50 lat temu — od wprowadzenia na rynek modelu Fairlady Z / Datsun 240Z. Pięć kolejnych generacji zachowało wierność koncepcji wyczynowych osiągów i ponadczasowej stylistyki w przystępnej cenie.
Każdy model — od pierwszej „zetki”, poprzez 280ZX i 300ZX, aż po nowe wcielenie 350Z i dzisiejszego 370Z — można rozpoznać po charakterystycznej długiej masce silnika i krótkim tylnym zwisie.
Dominującymi elementami w klasycznym wnętrzu samochodu są jak zawsze prosta, trójramienna kierownica i zestaw wskaźników z trzema okrągłymi zegarami.
– Od niemal pół wieku Nissany z serii „Z” mają status kultowych modeli wśród fanów samochodów sportowych pasjonujących się osiągami i jakością. Nissan 370Z z roku modelowego 2018 pozostaje wierny tej tradycji, oferując nowy, jeszcze wyższy poziom dynamicznej jazdy i klasycznego wzornictwa – Ryan Gains, dyrektor ds. marketingu samochodów kompaktowych i sportowych w Nissan Europe.