Nowa generacja Nissana Qashqai ma na koncie sukcesy – we wrześniu zarejestrowanych zostało w Polsce łącznie 1034 egzemplarzy pojazdu, co dało modelowi 4. miejsce na rynku.
Pod względem sprzedaży dla przedsiębiorców nowy model uplasował się jeszcze wyżej, na trzecim miejscu, z wynikiem 842 rejestracji.
Zobacz także:
Od czasu swojego rynkowego debiutu w 2007 roku Nissan Qashqai pozostawał liderem w segmencie crossoverów w Europie. Obecna generacja modelu przeszła gruntowną modernizację podkreślającą jego wyjątkowy charakter. Wprowadzone zmiany skupiły się na czterech obszarach i obejmują uatrakcyjnioną stylistykę nadwozia, wyższą jakość wykończenia wnętrza, jeszcze lepsze właściwości jezdne oraz nowe technologie inteligentnej mobilności Nissana, poprawiające komfort i pewność prowadzenia.
Crossover już na pierwszy rzut oka zwraca uwagę swoim dynamicznym wyglądem, którego głównym elementem jest front auta z najnowszą wersją motywu litery V oraz nowoczesnymi, w pełni LED-owymi, reflektorami. Wewnątrz pasażerowie otoczeni są nie tylko eleganckimi, wysokiej jakości materiałami, ale również dźwiękiem płynącym z nowego 8-głośnikowego systemu audio BOSE Premium. Nad bezpieczeństwem wszystkich podróżujących czuwają innowacyjne technologie, takie jak system automatycznego hamulca awaryjnego, rozpoznawania znaków drogowych lub ostrzegania o pojeździe w martwym polu.
– Wiele z modyfikacji w nowym Nissanie Qashqai zostało wprowadzonych w oparciu o opinii i uwagi klientów. Z tego powodu kolejna generacja naszego flagowego modelu jeszcze lepiej trafia w gusta zarówno kierowców indywidualnych, jak i przedsiębiorców, co ma swoje odzwierciedlenie w znakomitych wynikach sprzedaży w Polsce. Poza dynamicznym wyglądem oraz innowacyjnymi technologiami bez wątpienia dodatkowym atutem jest również przewidywana przez firmę Eurotax wysoka wartość rezydualna, plasująca model w czołówce swojego segmentu rynku – powiedziała Dorota Pajączkowska, PR Manager marki Nissan w Polsce.
Wysokie wyniki sprzedaży nowej generacji modelu Qashqai mają swoje odzwierciedlenie również w pozycji marki na polskim rynku. W okresie styczeń – wrzesień br. Nissan zanotował wzrost rejestracji o 12 proc. W ostatnim miesiącu marka uplasowała się na 8. miejscu w Polsce, a na drogi wyjechało 1 906 nowych pojazdów Nissana, co odpowiada 4,45 proc. udziałów w rynku.