NISSAN: NOWI AMBASADORZY MARKI TO BALE ORAZ AGUERO

nissan_gt_r45

Nissan, oficjalny sponsor motoryzacyjny potwierdził, że Gareth Bale, skrzydłowy Realu Madryt oraz Sergio Agüero, napastnik Manchester City, zostali nowymi globalnymi ambasadorami marki.

Obaj dołączyli tym samym do programu Engineers of Excitement („Inżynierowie emocji”) i będą mieli określone obowiązki.


Zobacz także:

SPORT


 

Jako nowi globalni ambasadorzy Bale i Agüero będą pomagać japońskiemu producentowi samochodów w przybliżaniu wydarzeń UEFA Champions League fanom piłki nożnej. Obaj sportowcy odegrają kluczową rolę w sezonie, poczynając od występu w głównych rolach w specjalnym filmie nakręconym przez Nissana.

Znakomici zawodnicy prezentują na nim swoje elektryzujące umiejętności w intensywnym pojedynku. Inżynierowie emocji walczą o piłkę, wykorzystując precyzyjną technikę strzelecką i innowacyjne umiejętności.

– Bardzo się cieszymy, że Bale i Agüero dołączyli do rodziny Nissana jako nasi nowi ambasadorzy i inżynierowie emocji. Chcemy, aby w ramach współpracy z UEFA Champions League ambasadorzy mogli zademonstrować, że podzielają nasze podejście do innowacji i emocji. Dlaczego oni? Bo podobnie jak Nissan kwestionują konwencje, są prawdziwymi innowatorami w grze i za każdym razem, kiedy pojawiają się na boisku, wzbudzają emocje wśród kibiców – powiedział Jean- Pierre Diernaz, wiceprezes ds. marketingu w Nissan Europe.

– Jestem zachwycony perspektywą pracy z Nissanem w ramach partnerstwa między tą firmą a UEFA Champions League. Mając na koncie dwa wygrane turnieje jako zawodnik Realu Madryt, bardzo cenię sobie rywalizację i wiem, jak wiele wysiłku wymaga zwycięstwo. UEFA Champions League to jeden z najciekawszych turniejów na świecie i nie mogę doczekać się kolejnego spotkania z kibicami – skomentował nominację na nowego ambasadora Gareth Bale.

– Jestem bardzo zadowolony, mogąc współpracować z Nissanem. UEFA Champions League to fascynujący turniej, w którym spotykają się najlepsze zespoły, zawodnicy i menedżerowie tego sportu. Cotygodniowe emocje na boisku i poza nim sprawiają, że mecze są wspaniałym doświadczeniem zarówno dla piłkarzy, jak i dla kibiców – stwierdził z kolei Snajper Manchester City F.C., Sergio Agüero.

W ciągu całego sezonu sportowcy będą pojawiać się w materiałach publikowanych na stronach Nissana w mediach społecznościowych i prezentujących znaczenie innowacyjności zarówno na boisku, jak i poza nim dla zapewnienia kibicom futbolu niezapomnianych przeżyć. Inżynierowie emocji Nissana wezmą również udział w kampaniach reklamujących markę. Na przykład Sergio Agüero będzie rywalizował z GT-R w nowej reklamie telewizyjnej Nissana.