Jak już informowaliśmy, nowymi ambasadorami marki Nissan zostali: środkowy Barcelony i reprezentacji Hiszpanii Andrés Iniesta, oraz kapitan reprezentacji Brazylii i drużyny Paris Saint- Germain Thiago Silva.
Jako dwaj nowi Engineers of Excitement („Inżynierowie Emocji”), znakomici piłkarze będą pomagali japońskiemu producentowi samochodów w jego kampanii wprowadzania kolejnych innowacji, które uatrakcyjnią przeżycia kibiców futbolu.
Zobacz także: SPORT
Obydwaj odegrają kluczową rolę w sezonie 2014/2015, rozpoczynając od występu w nowej, nawiązującej do Ligi Mistrzów UEFA kampanii reklamowej Nissana, której globalna inauguracja nastąpiła w trakcie telewizyjnej transmisji meczu o Superpuchar UEFA. – Nissan z wielką radością wita Andrésa i Thiago w rodzinie Nissana jako ambasadorów marki przy Lidze Mistrzów UEFA. Bardzo cieszymy się także z zaangażowania tych obu znakomitych piłkarzy w naszą nową globalną kampanię reklamową. Jako dwaj czołowi zawodnicy i zdobywcy licznych tytułów Andrés i Thiago będą dzielić się swoją pasją i entuzjazmem, aby wspólnie z marką Nissan rozbudzić emocje kibiców – powiedział Bastien Schupp, wiceprezes ds. marketingu Nissan Europe. Sportowcy wystąpią w serii reklam telewizyjnych prezentujących znaczenie innowacyjności zarówno na boisku, jak i poza nim, dla zapewnienia mocnych przeżyć i kibicom futbolu, i kierowcom. Oprócz udziału w kampanii reklamowej Andrés Iniesta i Thiago Silva będą pojawiać się indywidualnie na imprezach towarzyszących meczom, w postach zamieszczanych w mediach społecznościowych oraz przy wielu innych okazjach. – Jestem zachwycony perspektywą pracy z Nissanem w ramach partnerstwa między tą firmą a Ligą Mistrzów. Mając na koncie trzy wygrane turnieje bardzo cenię sobie rywalizację i wiem, jak wiele wysiłku i innowacji wymaga zwycięstwo. Liga Mistrzów UEFA to jeden z najciekawszych turniejów na świecie i już nie mogę doczekać się kolejnego spotkania z kibicami – powiedział Andrés Iniesta. – Jestem bardzo zadowolony, mogąc współpracować z Nissanem w najbliższym sezonie piłkarskim. Liga Mistrzów UEFA to znakomity turniej, w którym spotykają się najlepsze zespoły, zawodnicy, menedżerowie i innowatorzy tego sportu. Cotygodniowy spektakl na boisku i atmosfera poza nim przez cały sezon są źródłem intensywnych emocji, którymi żyją kibice – dodał Thiago Silva. Nissan jest oficjalnym globalnym sponsorem motoryzacyjnym Superpucharu UEAFA i Ligi Mistrzów UEFA na podstawie czteroletniej umowy zawartej na okres od sezonu 2014/2015 do 2017/2018. Jako oficjalny partner Nissan zwiąże się z najbardziej prestiżowym europejskim turniejem klubowej piłki nożnej poprzez szereg ekskluzywnych produktów i usług.