NISSAN: NIŻSZA CENA NA NOWY MODEL LEAF W POLSCE

Nissan_LEAF_ce1

Nie czekając na zakończenie procesu legislacyjnego Ustawy o elektro- mobilności i paliwach alternatywnych, oddział Nissana w Polsce obniżył cenę modelu LEAF o wartość akcyzy.

W rezultacie marka po raz kolejny wyprzedza rynkowe trendy, dostosowując swój cennik do wymogów prawnych jeszcze przed ich wejściem w życie.


Zobacz także:

ECO

ROZMAITOŚCI


 

W wyniku wprowadzonych zmian nowy elektryczny Nissan LEAF stał się tańszy o 3,1 proc. Przy zamówieniach złożonych do 31 marca br., każdy klient indywidualny oraz osoby prowadzące działalność gospodarczą otrzymają dodatkowo kartę RFID do sieci ładowarek Greenway, a na niej 3100 złotych brutto.

Średnio ta kwota wystarczy na nawet na 2,5 roku darmowego ładowania w należących do sieci punktach, których liczba do 2020 roku wzrośnie z aktualnych 32 do blisko 200. Elementem specjalnej oferty na nowego Nissana LEAF są również produkty finansowe z oferty Nissan Finance dostępne także od zerowego wkładu własnego.

Nissan_LEAF_ce2

– Wyznaczanie trendów od zawsze było jednym z priorytetów marki Nissan. Przykładem naszego innowacyjnego podejścia było wprowadzenie na rynek w 2010 roku pierwszej generacji Nissana LEAF czyli pioniera w segmencie samochodów elektrycznych przeznaczonych dla masowego odbiorcy. W rezultacie decyzja o wcześniejszym obniżeniu ceny naszego bestsellerowego zeroemisyjnego modelu, przy jednoczesnym wsparciu jej przedpłaconymi kartami do sieci Greenway, była naturalnym krokiem w dostosowywaniu oferty do oczekiwań klientów – powiedział Paweł Powalski, dyrektor komunikacji Nissan Sales CEE.

W 2017 roku Nissan był nie tylko światowym, ale również polskim liderem w sprzedaży samochodów elektrycznych. W wyniku ponad 6-krotnego wzrostu rejestracji marka posiada ponad 50 proc. udział w tym segmencie rynku. Na ten wynik złożyło się 239 egzemplarzy modelu LEAF oraz 31 dostawczego e-NV200. W perspektywie rocznej (2017 vs. 2016) odpowiada to wzrostom odpowiednio o 856 i 139 proc.

Nowy model z nowymi technologiami

Na wiosnę na polskie ulice wyjadą pierwsze egzemplarze nowego Nissana LEAF, którego od momentu rozpoczęcia sprzedaży w październiku 2017 roku w całej Europie zamówiło już 12 000 klientów. Tak duża popularność modelu jest wynikiem zastosowania w nim wielu innowacyjnych rozwiązań technologicznych. W efekcie znacznie zwiększyły się możliwości auta, które teraz oferuje zasięg wydłużony do 378 km na jednym ładowaniu.

Co więcej w ruchu miejskim, dzięki systemowi odzyskiwania energii z hamowania, zasięg auta może wzrosnąć do nawet 415 kilometrów, umożliwiając poruszanie się na linii dom-szkoła-praca nawet przez kilka dni bez konieczności podłączania auta do źródła zasilania.

W nowym Nissanie LEAF zastosowano najnowocześniejsze technologie, takie jak e‑Pedal, ProPILOT czy system ProPILOT Park.