Elektryczny crossover coupé Nissana czyli Ariya wzbudza duże zainteresowanie wśród fanów motoryzacji, szczególnie w Oslo, Londynie, Helsinkach, Paryżu i Madrycie.
Chcąc pokazać pracę twórców nowego auta, marka proponuje podróż w głąb historii jego projektowania, przedstawiając Horyzont.
Zobacz także:
Specjalnie przygotowany cyfrowy magazyn jest wypełniony po brzegi bogatymi opowieściami, pięknymi zdjęciami i powstałymi specjalnie w tym celu materiałami wideo.
Horyzont pokazuje spojrzenie na prace koncepcyjne leżące u podstaw samochodu, przedstawia początki procesu projektowego widziane oczami wysoce wykwalifikowanych zespołów projektowych Nissana i opowiada historię designu modelu.
Opowiadają o nowym aucie projektanci, menedżerowie ds. kolorystyki, formierze i cyfrowi modelarze. Prezentowane anegdoty są pełne pasji, inspiracji i kreatywności. Ujawniają z dokładnością, jak pierwszy szkic przeistoczył się w szczegółowy projekt koncepcyjny.
Od światowej premiery w Europie Ariyi w lipcu blisko 15 000 osób zarejestrowało się na specjalnie stworzonej stronie, wyrażając tym samym swoje zainteresowanie modelem.
Ciekawe historie w magazynie jeszcze mocniej przemawiają do wyobraźni dzięki materiałom wideo na kanale Nissan Europe na YouTube. Magazyn będzie dostępny w limitowanej edycji drukowanej oraz w wersji cyfrowej, aby mogli się nim cieszyć mieszkańcy całej Europy.
– Ariya to początek nowego rozdziału w historii Nissana. Jest odzwierciedleniem oryginalnego, nowego języka projektowania. Połączenie ciężkiej pracy, oddania i zespołowego ducha w Nissan Design Europe oraz w japońskim zespole projektowym z Nissan Global Design Centre pozwoliły urzeczywistnić wizję – powiedział Matthew Weaver, wiceprezes, Nissan Design Europe.