Nissan zaprezentował model LEAF w specjalnej wersji Black Edition – eleganckiej i ekskluzywnej stylizacji. Elektryczny samochód oparty jest na wersji wyposażenia Acenta.
Wyróżnia się on zarówno na zewnątrz, jak i wewnątrz nowoczesnym wzornictwem oraz szeregiem dodatków dynamizujących sylwetkę pojazdu.
Zobacz także:
Z zewnątrz uwagę zwracają 16‑calowe czarne felgi ze stopów metali lekkich, reflektory LED, podświetlane progi, przyciemniane szyby, czarne nakładki na lusterka boczne oraz czarny tylny spojler dachowy. Luksusowe wykończenie wnętrza podkreślono dywanikami z niebieskimi przeszyciami.
Standardowe wyposażenie Black Edition obejmuje także najnowszą wersję zaawansowanego systemu telematycznego NissanConnect EV oraz system kamer 360°.
Edycja limitowana będzie dostępna w sprzedaży w Europie w ograniczonej liczbie egzemplarzy od marca do sierpnia 2017 roku. 1000 pierwszych klientów z Europy otrzyma pojazdy wyposażone w bezpłatny punkt dostępowy Wi‑Fi, zdolny obsłużyć do 8 urządzeń.
Nissan LEAF, wprowadzony na rynek w 2010 roku, jest pierwszym produkowanym masowo samochodem elektrycznym. Nowa wersja 30 kWh ma zasięg do 250 km, co otwiera nowe możliwości dla kierowców. Nissan deklaruje kontynuację prac nad inteligentniejszymi i bardziej przyjaznymi dla środowiska przyszłymi rozwiązaniami, mając świadomość, że klienci firmy przejechali samochodami elektrycznymi już ponad 2,5 miliarda kilometrów.
Od wprowadzenia modelu LEAF w 2010 roku jego sprzedaż w skali globalnej przekroczyła 240 000 egzemplarzy, z czego 64 000 przypada na Europę. Oznacza to, że jest on najlepiej sprzedającym się samochodem elektrycznym na świecie.
Więcej informacji na temat samochodów elektrycznych Nissan oraz zaangażowania marki w realizację koncepcji inteligentnej mobilności znajduje się na stronie www.nissan.eu/experience-nissan.html.