Z dniem 1 września 2015 r. Antoine Barthes obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego Nissan Sales Central & Eastern Europe.
Obecnie jest on dyrektorem ds. marketingu produktów w centrali Nissan Europe w Rolle w Szwajcarii, gdzie odpowiada za całą ofertę modeli marek Nissan i Datsun w Europie.
Zobacz także:
Antoine Barthes z firmą Nissan jest związany od 2002 roku. Pracując wcześniej na różnych stanowiskach związanych ze sprzedażą i marketingiem w Europie i na Bliskim Wschodzie, zdobył solidne doświadczenie w dystrybucji oraz zarządzaniu siecią w branży motoryzacyjnej. Będąc członkiem zespołu, który w 2005 roku tworzył spółkę NSCEE, odpowiadał za opracowanie, a następnie realizację planów biznesowych dla czterech krajów regionu, współpracując z zespołami działów sprzedaży i marketingu.
– Cieszę się, że będę miał okazję pracować na rzecz dalszych sukcesów firmy Nissan w tym regionie. Nissan zdobył ugruntowaną pozycją silnej marki w czterech krajach, oferując atrakcyjne produkty i starając się zaspakajać wymagania klientów bezkompromisowym podejściem do jakości – powiedział Barthes.
Antoine Barthes ma 39 lat, pochodzi z Francji, jest żonaty i ma troje dzieci. Miejscem jego pracy będzie Budapeszt.
Spółka Nissan Sales Central & Eastern Europe powstała w lipcu 2005 roku z połączenia 4 rynków (polskiego, węgierskiego, czeskiego i słowackiego) w jedną regionalną jednostkę biznesową z siedzibą w Budapeszcie. W roku obrachunkowym 2014 spółka sprzedała 21 208 pojazdów i osiągnęła 2,9 proc. udziału w rynku.
Andrey Akifiev – poprzednik Barthesa – został mianowany dyrektorem zarządzającym rosyjskiego oddziału Nissana, gdzie będą mu podlegać piony sprzedaży, marketingu, rozwoju sieci i obsługi posprzedażnej.