Firma NAVITEL ogłasza, że sprzedała już 3 500 000 urządzeń.
Ten niekwestionowany sukces był możliwy dzięki utrzymaniu stabilnej pozycji lidera na rynku polskim, a także wzrostom sprzedaży osiąganym w krajach Bałtyckich, Wielkiej Brytanii, Rumunii, Czechach, Grecji, Bułgarii, na Węgrzech i Słowacji.
Zobacz relacje:
DACIA: UPROSZCZONA AKTUALIZACJA MAP NAWIGACJI DZIĘKI WSPÓŁPRACY Z NNG
Pamiętam rok 2015, początki firmy w Polsce, gdy wprowadzaliśmy do oferty pierwsze nawigacje i kolejne lata, kiedy portfolio powiększało się o nowe kategorie produktów – wideorejestratory, akcesoria samochodowe, car audio, stacje ładowania. Nasze urządzenia podążają za zmieniającymi się potrzebami użytkowników i czujemy, że coraz lepiej odczytujemy te potrzeby. Dziś możemy pochwalić się wynikiem 3 500 000 urządzeń dostarczonych na rynek europejski. Ten wynik nie byłby możliwy do osiągnięcia bez partnerów handlowych i zaangażowania całego zespołu NAVITEL. 3 500 000-milionowym urządzeniem był wideorejestrator R480 2k, który znalazł nabywcę w sieci Media Expert. Rok 2024 będzie okresem jeszcze szybszego wzrostu i ekspansji na nowe rynki. Myślimy o kierunku zachodnim oraz podwojeniu wolumenów sprzedaży w krajach, gdzie nasza marka jest już rozpoznawalna. Pojawią się też nowe produkty w ofercie, a także nowe modele w liniach produktowych, które zostały już ciepło przyjęte przez naszych klientów – powiedział Tobiasz Jankowski, CEO NAVITEL EUROPE.
Filarem sprzedaży firmy NAVITEL jest segment wideorejestratorów, lecz rokrocznie coraz większy udział w strukturze przychodów stanowi dynamicznie rozwijana kategoria akcesoriów. W 2023 roku w portfolio marki pojawiły się zupełnie nowe produkty, takie jak podwójny wideorejestrator na motocykl, linia przenośnych stacji ładowania i panele solarne, a także poręczny odkurzacz samochodowy.