Navitel Poland, filia dostawcy map i samochodowych rozwiązań nawigacyjnych, poza statutową działalnością w zakresie produkcji i zbytu swoich urządzeń angażuje się w akcje charytatywne i wspiera idee promujące szeroko pojęte bezpieczeństwo oraz odpowiedzialność drogową kierowców.
Z tych właśnie przyczyn firma została partnerem tegorocznej akcji Motoserce, polegającej na zbiórce krwi, która zostanie wykorzystana do ratowania ofiar wypadków drogowych w całym kraju.
Zobacz także:
– Wszyscy jesteśmy kierowcami i każdy z nas niekoniecznie ze swojej winy może stać się ofiarą wypadku, dlatego z potrzeby serca włączamy się w akcję Motoserce 2016, która ma w naszym kraju status drugiej największej po WOŚP społecznej inicjatywy ratującej życie i zdrowie. Podoba nam się także piknikowy charakter wydarzenia, gdyż organizator zaplanował liczne koncerty, pokazy ekwilibrystyki motocyklowej oraz wiele innych atrakcji, które dla odwiedzających Park Bródnowski w Warszawie dnia 4 czerwca będą zupełnie bezpłatne. Marka Navitel także przygotowała ciekawe niespodzianki, jak na przykład nawigację na motor Navitel G550 Mptp Device, którą będzie można wylosować w trakcie losowania nagród wśród wszystkich oddających krew. Zapraszamy też odwiedzających do naszego namiotu w celu zapoznania się z pełną gamą urządzeń z oferty – podsumowuje Tobiasz Jankowski, CEO Navitel Poland.
Motoserce to cykliczna akcja, której początki sięgają roku 2009. Każdego roku motocykliści zrzeszeni w Kongresie Polskich Klubów Motocyklowych biją rekordy ilości zebranej krwi, która potem przekazywana jest instytucjom ratującym życie i bankom krwi. Od początku istnienia tej szczytnej inicjatywy zebrano już ponad 22 000 litrów krwi!
Wśród patronów tegorocznej edycji wydarzenia są m.in. Prezydent Warszawy Hanna Gronkiewicz- Waltz, Polski Czerwony Krzyż oraz Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa. Współorganizatorem akcji jest Burmistrz Dzielnicy Targówek.
Fot.: FB Motoserce