Firma Navitel, znany producent rynku nawigacji samochodowych, kontynuując przyjętą strategię rozwoju, otworzyło nowe biuro w Warszawie.
Głównym zadaniem nowego, polskiego oddziału jest poszukiwanie klientów oraz kontakty z wiodącymi polskimi markami – producentami elektroniki oraz sieciami detalicznymi.
Zobacz także:
Oprócz tego pracownicy biura zajmować się będą opracowywaniem i tworzeniem map cyfrowych do nawigacji samochodowych.
Otwarcie nowego biura w Warszawie poszerza możliwości strategicznego rozwoju Navitel w Europie. W chwili obecnej firma posiada dziesięć biur na całym świecie.
– Rozszerzenie zasięgu naszej działalności poprzez otwieranie nowych oddziałów, to jeden ze strategicznych celów. Oczekujemy, iż pod koniec 2015 roku w naszym biurze w Warszawie będzie zatrudnionych ok. 30 pracowników. W taki sposób firma określa się jako lider rynku nawigacji samochodowej. Zwiększenie obecności w Europie to wskaźnik stabilnego rozwoju firmy zarówno dla naszych pracowników jak i partnerów – komentuje Kazakov, Prezes firmy.
Oprócz głównego biura w Pradze, punkty Navitel działają na terytorium takich krajów jak: Białoruś, Ukraina, Rosja i Kazachstan. Ogółem w firmie pracuje ponad 350 osób.