Navitel Poland zapowiada kolejną akcję promocyjną, tym razem organizowaną we współpracy z siecią sklepów MyCenter, która posiada aż 271 placówek w całym kraju.
Każdy, kto zakupi dowolnej marki smartfona w sklepie sieci otrzyma półroczną licencję na mapę Polski w aplikacji Navitel Navigator.
Zobacz także:
– Akcja promocyjna z siecią MyCenter to kolejny przykład na to, że umiejętnie przygotowany plan marketingowy jest zawsze korzystny dla klienta końcowego. Dla wszystkich, którzy planują zakup smartfona czeka miła niespodzianka. Nie jest też ważna marka, na którą zdecyduje się klient. Każdy, kto dokona zakupu smartfona w sklepie z logo MyCenter otrzyma półroczną licencję NavitelL na mapę Polski. Oznacza to, że jego smartfon zyska funkcję nawigowania ze wszystkimi dobrodziejstwami aplikacji Navitel Navigator, a więc aktualizacje, bazy fotoradarów, pomiarowych odcinków prędkości, punktów POI oraz szereg przydatnych dodatków – integrację z serwisem pogodowym na trasie przejazdu, asystenta pasa ruchu, widok budynków 3D i wiele innych – wylicza Tobiasz Jankowski, CEO Navitel Europe.
Aplikacja Navitel Navigator jest programem nawigacyjnym otrzymującym wyróżnienia i rekomendacje wielu redakcji branżowych i motoryzacyjnych. Działa w trybie online oraz offline, a mapy w niej wyświetlane aktualizowane są 4 razy w roku. Funkcjonalność samej aplikacji też jest rozwijana, również w warstwie lektorskiej. Ostatnio do bazy dostępnych wokali dodano głos Anny Cieślak, znanej aktorki filmowej i teatralnej.
– Navitel jest nie tylko wiodącym dostawcą rozwiązań nawigacyjnych, ale także naszym wieloletnim partnerem. W wyniku wspólnie wypracowanej polityki i połączenia zasobów marketingowo sprzedażowych rozwinęliśmy współpracę cross marketingową. Uzupełniające się dobra komplementarne: smartfony oferowane przez MyCenter i oprogramowanie dostarczane przez Navitel utworzyły nową wartość dodatnią dla Klienta finalnego – prezent w postaci półrocznej licencji na mapę polski w aplikacji Navitel Navigator. Cele wspólnej akcji zostały jasno określone – kompleksowy produkt i satysfakcja klienta – komentuje akcję Bartosz Kliś, Dyrektor Handlowy i Prezes Zarządu MyCenter.