Navitel Poland, filia dostawcy map i samochodowych rozwiązań nawigacyjnych, rozpoczyna współpracę z operatorem wirtualnego sklepu redcoon Polska Sp. z o.o.
Dzięki temu do oferty platformy sprzedażowej www.redcoon.pl włączone zostały vouchery aktywujące mapę Polski oraz Europy w aplikacji Navitel Navigator, a także nawigacja PND Navitel E500.
Zobacz także:
– Staramy się dywersyfikować struktury sprzedażowe naszych produktów, dlatego sprzedaż internetowa jest dla nas równie ważna, co obecność z produktem w stacjonarnych punktach handlowych. Platforma w domenie redcoon.pl jest częścią sieci redcoon.com, która należy do holdingu MSHP, dlatego wierzymy, że pozytywne skojarzenia klientów robiących zakupy online przyniesie nam dobre wyniki handlowe – podsumowuje Tobiasz Jankowski, CEO Navitel Poland.
Obecnie w ofercie sklepu redcoon.pl znajdują się vouchery z kodem aktywującym mapę Polski w cenie 49,99 zł oraz mapę Europy za 129,99 zł. Portfolio uzupełnia 5-calowa nawigacja PND z wgranymi mapami Europy oraz Rosji i Kazachstanu.
Producent zapewnia dożywotnią aktualizację swoich map, które upgrade’owane są średnio raz na kwartał. Wizualizację produktów Navitel skojarzono z wizerunkiem Zbigniewa Urbańskiego, lubianego prezentera telewizyjnego i miłośnika gadżetów, którego wokal jest jednym z dostępnych głosów w menu nawigacji.
– Trzonem naszego biznesu jest szeroko pojęta elektronika użytkowa i sprzęt gospodarstwa domowego typu RTV, ale elastyczny i dynamicznie zmieniający się rynek zachęca nas do poszerzania oferty także o akcesoria motoryzacyjne, takie jak nawigacje i aplikacje na smartfony i tablety – ocenia Karol Kolasiński, Division Director – Purchasing Department w redcoon Polska Sp. z o.o., operatora sklepu www.redcoon.pl.