Navitel Poland, filia wiodącego dostawcy map i samochodowych rozwiązań nawigacyjnych, od czerwca pojawił się w ofercie internetowego hipermarketu Agito.pl ze swoim voucherem na mapę Polski w autorskiej aplikacji Navitel Navigator.
Działające od 13 lat Agito.pl systematycznie rozbudowuje swoje portfolio produktowe.
Zobacz także:
– Sklep Agito.pl jest wiodącym klientem gwarantującym udane zakupy w internecie, których rokrocznie Polacy robią coraz więcej. Handel internetowy opiera się na zaufaniu oraz klarownych procedurach zamówienia i dostawy dlatego cieszymy się, że możemy zaoferować nasze vouchery w trybie e-commerce poprzez wypróbowanego dostawcę mającego dobrą opinię wśród klientów. Za chwilę pojawią się kolejni klienci z sektora sprzedaży internetowej – mówi Tobiasz Jankowski, CEO Navitel Polska.
Firma Agito.pl może się poszczycić zdobyciem kilku prestiżowych nagród, takich jak Laur Konsumenta czy Jakość Roku, co przekłada się na pozytywną opinię użytkowników oraz zwiększone obroty handlowe.
– Zdecydowaliśmy się na współpracę z marką Navitel ponieważ zależy nam na dostarczaniu naszym Klientom innowacyjnych i przede wszystkim praktycznych rozwiązań oraz produktów. Mobile to teraźniejszość i przyszłość, nasze smartfony towarzyszą nam właściwie 24h na dobę. Dlaczego nie wykorzystać ich także do nawigacji? Navitel to alternatywa dla tradycyjnych urządzeń GPS z jedną przewagą, smartfon mamy zawsze przy sobie – mówi Dariusz Kozera, Product Manager Agito.pl.
Promocyjna cena 49,99 zł oraz multum funkcjonalności, takich jak wbudowany komunikator, informacje o pogodzie i sytuacji na drodze oraz integracja z serwisem Booking.com – to cechy stanowiące o atrakcyjności tej oferty. Warto także dodać, że dla uatrakcyjnienia użytkowania aplikacji firma postanowiła nawiązać współpracę z popularnym w świecie nowych technologii i gadżetów Zbigniewem Urbańskim, który użyczył głosu wspierając interfejs programu nawigacyjnego.