Navitel, producent nawigacji samochodowych, wideorejestratorów i tabletów, notuje dynamiczny wzrost zainteresowania swoimi produktami w Europie Środkowo- Wschodniej.
Po analizie wyników z pierwszej połowy 2018 firma może się pochwalić wzrostem sprzedaży o 32 proc., w porównaniu do pierwszego półrocza ubiegłego roku.
Zobacz także:
– Dzięki odpowiedniej strategii biznesowej i ciężkiej pracy całego, ponad 400-osobowego zespołu w krótkim czasie udało nam się zbudować silną, stabilną, europejską markę. Gdy stawialiśmy pierwsze kroki, nikt nie wierzył, że w dobie smartfonów tradycyjne nawigacje samochodowe mają szanse na powodzenie. Kolejnym etapem była rozbudowa portfolio o wideorejestratory i tablety z funkcją nawigacji. Navitel stał się niekwestionowanym liderem na rynku i wyznacza trendy w tych kategoriach, dzięki efektywnym działaniom sprzedażowo- marketingowym. Współczesny konsument pragnie dziś urządzeń, które łączą w sobie wiele funkcjonalności, a tym charakteryzuje się nasz firma. Bardzo dobre wyniki finansowe to także efekt odważnego wejścia na nowe rynki. W tym roku wprowadziliśmy produkty w krajach bałtyckich, Bułgarii, Rumuni, Niemczech i na Węgrzech. W planach mamy wejście na półki sklepowe w całej Europie. Sprzedaż to nie wszystko – dbamy o jakość urządzeń, lojalną współpracę z partnerami handlowymi oraz obsługę serwisową. W obliczu sukcesów na arenie międzynarodowej nie zapominamy o satysfakcji użytkownika – podkreśla Tobiasz Jankowski, CEO Navitel Europe.