Firma Navitel, dostawca rozwiązań na rynku elektroniki samochodowej poinformowała, że sprzedała na rynkach państw Europy Środkowo- Wschodniej 1,5 miliona urządzeń.
Tylko od czerwca 2019 do maja tego roku sprzedano kolejne pół miliona produktów producenta.
Zobacz także:
– Od początku istnienia firmy Navitel obserwujemy stały wzrost zainteresowania naszymi produktami. Rozpoczynaliśmy od nawigacji i wraz z rozwojem marki sukcesywnie rozszerzamy portfolio. W ubiegłym roku odświeżyliśmy ofertę o nowe modele urządzeń, m.in. kamery z funkcją Night Vision, które bardzo dobrze przyjęły się na rynku, oraz akcesoria samochodowe. Mottem Navitel jest ciągły rozwój i wychodzenie naprzeciw potrzebom klienta. Staramy się cały czas podnosić jakość sprzętu, który tworzymy. Obecna sytuacja na świecie związana z panującą epidemią wpłynęła również na nasz brand. Rynek transportowy niestety dotkliwie ucierpiał, ludzie mniej podróżują, jest to zrozumiałe. Podjęliśmy decyzję o wydaniu aktualizacji dla wideorejestratorów, która wprowadza funkcję kamerki internetowej. Klient kupując produkt Navitel dostaje wielofunkcyjne urządzenie, z którego może korzystać w domu, a także w aucie. Pracujemy nad nowościami, mamy wiele innowacyjnych pomysłów, koncepcji i wierzymy, że wkrótce uda się je wszystkie zrealizować. Już teraz możemy zdradzić, że pojawią się kolejne kategorie w portfolio firmy. Mamy nadzieję, że już niedługo będziemy mogli cieszyć się z efektów naszych nowych projektów. Informacja o sprzedaży 1,5 miliona urządzeń jeszcze bardziej motywuje zespół do ciężkiej, ale jakże satysfakcjonującej pracy. Dzięki tak dużej popularności produktów, Navitel stał się liderem wśród producentów nawigacji i wideorejestratorów samochodowych – mówi Tobiasz Jankowski, CEO Navitel Europe.