Dunlop wybrany został parterem dla ekskluzywnego motocykla Krugger „Yardbuilt” SR 400. Jest on hołdem dla Bernarda Ansiau, inżyniera Valentino Rossiego.
Ręcznie złożony, wyjątkowy i mocny – to cechy jednośladu, któremu przyczepność zapewnią mu klasyczne opony K82 i TT100.
Zobacz także:
Dzięki wyjątkowym motocyklom składanym na zamówienie Krugger Motorcycles wypracował sobie kultowy status. Od 2002 roku firma zdobyła w tej dziedzinie ponad 30 międzynarodowych nagród. Na szczególną uwagę zasługują uzyskane w 2010 i 2014 roku przez markę Krugger tytuły Mistrza Świata.
Motocykle Kruger to dzieła sztuki, które muszą jednocześnie wykazywać się osiągami godnymi swojego wyglądu. Dla najnowszego, ekscytującego projektu producent wybrał na dostawcę opon markę Dunlop.
W ostatnich dniach założyciel firmy, Fred Krugger, zademonstrował szczególne dzieło, które zostało oparte na motocyklu Yamaha SR400. Konstrukcja jest hołdem dla Bernarda Ansiau, wieloletniego inżyniera i mechanika legendy MotoGP, Valentino Rossiego.
Krugger SR400 otrzymał osobistą aprobatę samego Ansiau.
– Jestem pod dużym wrażeniem tego, co Fred Krugger zbudował w nawiązaniu do historii mojego życia i pasji. To nie jest zwykły motocykl, ale autentyczne dzieło sztuki. Fred Krugger jest czarodziejem i artystą. Jestem pod wielkim wrażeniem jego pracy – powiedział Bernard Ansiau.
Ten wyjątkowy model wyposażono w opony Dunlop K82 i TT100. Krugger wybrał je z dwóch powodów. Po pierwsze, do ich produkcji wykorzystuje się technologie inspirowane klasycznymi oponami motocyklowymi Dunlop, które w przeszłości zwyciężały w wielu wyścigach. Jednocześnie TT100 była pierwszą oponą, na której udało się osiągnąć średnią prędkość 100 mil na godzinę w wyścigu Isle of Man TT.
Co jednak ważniejsze w takim projekcie, ogumienie Dunlop zachowuje autentyczny wygląd z epoki, do której nawiązuje Krugger.
– Jesteśmy dumni z wyboru naszej marki dla projektu Krugger. Na oponach Dunlop Valentino zwyciężył w Mistrzostwach Świata 250 GP i 125 GP, dlatego ten model jest wspaniałym nawiązaniem do jego sukcesów. Ponadto produkujemy nowoczesne opony w klasycznym stylu, takie jak TT100 i K82, które doskonale pasują do tak wyjątkowego dzieła sztuki – powiedział Xavier Fraipont, dyrektor zarządzający Dunlop Motorcycle and Motorsport.