MITSUBISHI: WYGRANA W PRESTIŻOWYM KONKURSIE

Film reklamujący Mitsubishi Lancera, stworzony na zlecenie polskiego oddziału marki spod znaku Trzech Diamentów, zdobył pierwsze miejsce w ogólnopolskim plebiscycie Idea Awards 2011. To sukces tym większy, że film wyprodukowany na bazie materiałów z centrali Mitsubishi, jest dziełem polskich twórców.

To już druga Idea dla Mitsubishi – w ubiegłym roku wyróżniono w konkursie reklamę promującą model ASX.

Film reklamujący Lancera miał za zadanie promocję modelu Lancer poprzez podkreślenie jego najważniejszych cech: niezawodności, bezpieczeństwa i komfortu oraz atrakcyjnej ceny. Przy pomocy elektronicznego „skanera” prześwietlał poruszający się po mieście samochód, ukazując jego kluczowe zalety. Był nadawany w październiku 2011 roku na antenach najważniejszych polskich stacji telewizyjnych.

– Ten sukces jest dla nas szczególnie ważny, gdyż film wyprodukowany na bazie materiałów z naszej centrali jest dziełem polskich twórców. Miejskie otoczenie, w którym pokazano Lancera, to komputerowa animacja stworzona przez specjalistów z polskiej agencji Schulz Brand Friendly. Cieszymy się, że nasz spot telewizyjny został doceniony nie tylko przez fachowe i liczne jury , ale także przez internautów. Co najistotniejsze, skłoniła ona wielu klientów do wizyty w salonie a efekty są widoczne w wynikach sprzedaży – podkreśla Magdalena Gałek odpowiedzialna za marketing i reklamę w polskim oddziale Mitsubishi Motors.

Mitsubishi Lancer to jeden z dwóch najpopularniejszych modeli Mitsubishi w Polsce. Od debiutu rynkowego najnowszej generacji Lancera do końca marca 2012 roku sprzedano w naszym kraju blisko 11 000 takich samochodów.

Idea Awards to pierwszy polski konkurs reklamy i jedyny, w którym nagradzani są reklamodawcy i marketingowcy. Celem organizatorów jest podniesienie standardów reklam na polskim rynku, poprzez wyróżnianie najlepszych z nich.

W XXI edycji konkursu wzięło udział ponad 500 reklam, na które przez cały rok głosowali internauci. Do finału przeszło trzydzieści osiem firm, które zdobyły najwięcej głosów w poszczególnych kwartałach, w czterech kategoriach MODA I URODA, MOTORYZACJA, MEDYCYNA oraz PRODUKTY I USŁUGI, składających się z następujących podkategorii: TV, PRASA, OUTDOOR. W finałowym etapie konkursu, reklamy zostały poddane ocenie jury, w którego skład wchodzi ponad pięćdziesięciu dyrektorów marketingu wiodących firm polskich i międzynarodowych.

Nagrodzony Złotą Ideą 2011 film reklamujący Mitsubishi Lancera można obejrzeć klikając na link: www.youtube.com/watch?v=IEsL96nqOD4.