MITSUBISHI: W USA SPRZEDANO PIĘĆ MILIONÓW AUT MARKI

mitsu_NY_s1

Firma Mitsubishi Motors North America (MMNA) poinformowała, że nabywcę znalazł pięciomilionowy egzemplarz japońskiego producenta w USA.

Na północnoamerykańskim rynku marka obecna jest od 1982 roku, kiedy to zadebiutowały tam trzy modele: sedany Tredia, Cordia oraz Starion.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Od tego czasu japoński producent wprowadził na rynek między innymi tak popularne modele jak 3000GT, Eclipse, Montero, Galant czy Lancer Evolution.

– To niezwykle ważny moment dla Mitsubishi, bowiem oznacza, że w ciągu ponad 30 lat zaufało nam 5 milionów klientów. Jednocześnie mamy nadzieję, że w przyszłości jeszcze większa liczba osób obdarzy nas swoim zaufaniem. Obecna dynamika sprzedaży oraz technologicznie innowacyjna linia przyszłych produktów sprawia, że przyszłość Mitsubishi na amerykańskim rynku rysuje się w wyjątkowo kolorowych barwach – komentuje Don Swearingen, wiceprezes MMNA.

mitsub_ny_s2

Od 21 miesięcy, w rozliczeniu rok do roku, Mitsubishi notuje wzrost sprzedaży, który obecnie 23 proc. w stosunku do analogicznego okresu w roku 2014. 43-procentowy wzrost zanotował model Outlander, którego zmodyfikowana, obejmująca 100 udoskonaleń wersja zadebiutowała na rynku w sierpniu ubiegłego roku. W połączeniu z wynikami sprzedaży modelu Outlander Sport (ASX w Europie) , rodzina stylowych, bezpiecznych i oszczędnych SUV-ów Mitsubishi zanotowała łącznie 26-procentową zwyżkę sprzedaży.

Gama modelowa Mitsubishi w USA obejmuje modele i-MIEV, Mirage, Lancer, Outlander Sport oraz Outlander.