MITSUBISHI STAWIA NA SUPER RUGBY, AUDI – NA GOLFA

audi_golf1

Sport i sportowe osiągnięcia od wielu dziesięcioleci wpisane są w charakterystykę marek Audi i Mitsubishi. Ich legenda to przede wszystkim sporty motorowe.

Z jednej strony historyczne już zwycięstwa Audi quattro w rajdach samochodowych, współczesne sukcesy np. w wyścigach długodystansowych FIA- WEC z prestiżowym 24-godzinnym wyścigiem w Le Mans na czele, czy wyścigi serii DTM. Z drugiej tytuły Mistrzów Świata i zwycięstwa w Dakarze w rajdach za sprawą Lancera, Outlandera czy Pajero.


Zobacz także:

SPORT


 

Jednak obie firmy samochodowe angażują się również w wiele innych dyscyplin. Sporty zimowe czy golf są tego najlepszym przykładem w przypadku Audi. Z koeli Mitsubishi zainteresowało się rozgrywkami Super rugby.

Audi jest partnerem wielu związków i organizacji sportowych, zarówno na poziomie międzynarodowym, jak i na poziomie poszczególnych krajów. Marka z Ingolstadt blisko współpracuje z dyscyplinami sportów zimowych. Tradycyjnie już obecna jest podczas Pucharu Świata FIS w skokach narciarskich, szczególnie podczas Turnieju Czterech Skoczni.

Skoki narciarskie to jeden z narodowych sportów Polaków, stąd nie może zabraknąć Audi na turnieju skoków w Zakopanem. Cztery pierścienie są tu strategicznym partnerem Polskiego Związku Narciarskiego. Zaangażowanie marki z Ingolstadt w sporty zimowe obejmuje nie tylko skoki narciarskie, ale również inne dyscypliny. M.in. Puchar Świata w narciarstwie zjazdowym, narciarstwie alpejskim, w kombinacji norweskiej czy w ski cross’ie.

Cztery pierścienie angażują się też w golfa. Jeden z najważniejszych światowych amatorskich turniejów golfowych, rozgrywany w Niemczech Audi quattro Cup, od ponad dwudziestu pięciu lat organizowany jest w ścisłej współpracy z Audi. W Polsce golf cieszy się coraz większą popularnością, zatem podobna współpraca podjęta została także na terenie naszego kraju.

– Partnerstwo Polskiego Związku Golfa i Audi to naturalne połączenie wspólnych wartości. W golfie ogromnie liczy się technika i precyzja. Jest to też dyscyplina elegancka, z pewnością plasująca się, podobnie jak marka Audi, w segmencie „premium” – mówi Michał Bowsza, szef Audi w Polsce.

Na mocy podpisanej między Audi a Polskim Związkiem Golfa umowy, marka z Ingolstadt została Partnerem Generalnym PZG, Partnerem Generalnym Turniejów Mistrzowskich PZG oraz wielu innych inicjatyw przygotowywanych przez Związek.

MITSUBISHI MOTORS WSPIERA SUN WOLVES

Firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC) ogłosiła, że podpisze z japońskim stowarzyszeniem Japan SR Association (JSRA) umowę sponsoringu drużyny Sun Wolves reprezentującej Japonię w lidze Super Rugby, w której rywalizują najlepsze zespoły z różnych krajów.

W ramach umowy z JSRA, nazwa firmy MMC pojawi się na oficjalnych strojach drużyny (na lewym rękawie) oraz będzie prezentowana podczas meczów. Kontrakt będzie obowiązywał przez pięć lat do roku 2020.

W związku ze wzrostem popularności ligi Super Rugby zarówno w Japonii, jak i na całym świecie, firma MMC uważa, że sponsoring drużyny Sun Wolves przyczyni się do promocji sportów, jak również zwiększenia świadomość marki MMC.

W sezonie Super Rugby 2016, który rozpocznie się pod koniec lutego tego roku, rywalizować będzie 18 drużyn w pięciu krajach na całym świecie (Japonia, Nowa Zelandia, Afryka Południowa i Argentyna). Mecze będą transmitowane na całym świecie.