Mitsubishi Motors Europe (MME) w oparciu o doświadczenia firmy dotyczące niezawodności swoich produktów zdecydowało się sformalizować swoje zaangażowanie i obietnice poprzez nowy program.
Nosi on nazwę Mitsubishi Service Commitment – MSC (czyli: zobowiązanie serwisowe Mitsubishi).
Zobacz relacje:
Program MSC obejmuje wszystkie pojazdy Mitsubishi Motors, zarejestrowane na terytorium MME od 1 stycznia 2020 roku i ma na celu połączenie i rozszerzenie obecnej oferty posprzedażnej MME bez dodatkowych kosztów.
Warto przypomnieć, że MMC była pierwszą japońską marką, która w 2015 roku zaoferowała w Europie 5-letnią gwarancję producenta. Obejmuje ona teraz wszystkie oryginalne akcesoria oferowane przez Mitsubishi Motors Europe – i jest to pierwszy taki program w branży.
Równolegle świadczona jest oczywiście 5-letnia Pomoc Drogowa Mitsubishi (Mitsubishi Roadside Assistance – MAP).
W programie Zobowiązań Serwisowych Mitsubishi znalazła się nowa Bezpłatna Kontrola Stanu Pojazdu (w Polsce w drugim kwartale 2020 roku).
– Od samego początku zobowiązaliśmy się do zapewnienia najwyższej jakości naszym europejskim klientom. Zaawansowana inżynieria MMC pociągnęła za sobą doskonałą reputację idącą za niezawodnością wszystkich naszych samochodów podczas eksploatacji. Dziś, dzięki naszemu nowemu programowi MME Mitsubishi Service Commitment, zamierzamy wznieść doświadczenia klientów z Mitsubishi na wyższy poziom, oferując nowe unikalne usługi i wzmacniając tak ważną więź pomiędzy klientem, sprzedawcą i marką – powiedział Eric Wepierre, prezes i dyrektor generalny MME komentując nową inicjatywę.