Polski oddział Mitsubishi Motors, proponuje właścicielom używanych samochodów marki Mitsubishi atrakcyjny program serwisowy o nazwie „Opieka na 7”.
Nowa propozycja wychodzi naprzeciw oczekiwaniom właścicieli aut spod znaku Trzech Diamentów, którzy – zgodnie z wynikami regularnie prowadzonych badań satysfakcji klientów – niezwykle cenią sobie wysoką jakość usług serwisowych świadczonych w autoryzowanej sieci Mitsubishi Motors.
Zobacz także:
TOYOTA: WIELE KLUCZOWYCH ZMIAN W ODŚWIEŻONEJ COROLLI
Program „Opieka na 7” umożliwia beztroskie korzystanie z pojazdu po wygaśnięciu gwarancji producenta i jest adresowany do posiadaczy używanych samochodów, pozwalając na ubezpieczenie kosztów napraw aut w wieku do 7 lat.
Ubezpieczenie kosztów naprawy to ochrona w razie wystąpienia awarii mechanicznych, elektrycznych lub elektronicznych. W przypadku wystąpienia awarii zapewniona jest możliwość bezgotówkowych napraw w Autoryzowanym Serwisie Mitsubishi bez zbędnych formalności.
Do programu może przystąpić każdy właściciel samochodu marki Mitsubishi pochodzącego z polskiej lub europejskiej autoryzowanej sieci dystrybucyjnej, zarejestrowanego na terenie Polski, o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony i niebędącego na gwarancji producenta, w wieku do 7 lat, którego przebieg nie przekracza 200.000 km z wykonanym w ASO przeglądem kwalifikującym pojazd, potwierdzonym listą kontrolną.
Najważniejsze korzyści dla uczestników programu to pewność kompleksowych napraw po zakończeniu gwarancji producenta, dokonywanie napraw w ramach ubezpieczenia w Autoryzowanych Serwisach Mitsubishi z użyciem oryginalnych części i materiałów eksploatacyjnych, co podwyższa wartość rezydualną aut w momencie odsprzedaży oraz pokrycie kosztów napraw na terytorium geograficznym Europy.
Dostępne są dwa warianty zakresu ubezpieczenia: podstawowy, obejmujący silnik, skrzynię biegów tylną oś i układ napędowy oraz opcja premium, która uwzględnia także zawieszenie i elementy elektryczne. Warto podkreślić, że program „Opieka na 7” obejmuje świadczenia typu Assistance, w tym holowanie i pojazd zastępczy.
Więcej na temat programu „Opieka na 7” można dowiedzieć się na stronie: https://www.mitsubishi.pl/serwis/opieka-na-7