MITSUBISHI: PREMIERA ASX 2017 W WARSZAWIE WYRÓŻNIONA

mits-event1

Premierowa prezentacja nowego Mitsubishi ASX 2017, która w grudniu 2016 roku zgromadziła ponad 100 dziennikarzy, zdobyła drugie miejsce w konkursie TOP Event 2016.

Jury doceniło innowacyjne podejście do organizacji konferencji prasowej, podczas której odbył się z pokaz filmu w technologii Virtual Reality.


Zobacz także:

MITSUBISHI: ASX 2017 Z WERSJAMI SPECJALNYMI (CENY)

SAMSUNG: REKORDOWY POKAZ VR NA PREMIERZE MITSUBISHI


 

– Marka Mitsubishi Motors od lat jest pionierem najnowszych technologii. Naszym głównym celem było zaprezentowanie nowego Mitsubishi ASX 2017 w nieszablonowy sposób a zarazem podkreślenie zaawansowania technicznego samochodów tej marki – zaznacza Kinga Lisowska, menadżer ds. Public Relations w polskim oddziale Mitsubishi Motors.

– Dzięki wykorzystaniu technologii VR marka umacnia swoją pozycję pokazując podążanie za trendami, nie tylko w obszarze produkcji samochodów, ale również komunikacji marketingowej – podkreśla Nina Żukowska, event director w agencji Advanced Communication, która zorganizowała spotkanie.

mits-event2

Premiera Mitsubishi ASX 2017 to również pierwsza realizacja, w trakcie której zaprezentowano wirtualną podróż w formie fabularnego filmu 360 bez komputerowego odtwarzania samochodu w wersji 3D.

Technologia VR to nowe medium, które bardzo skutecznie skupia uwagę na prezentowanej treści. Możliwości wykorzystania tej technologii w Polsce na większą skalę dopiero się rozwijają – wraz ze wzrostem świadomości skuteczności tego narzędzia. Wykorzystanie 100 urządzeń Samsung Gear VR to dotychczas największy pokaz w Polsce z użyciem profesjonalnych gogli do wirtualnej rzeczywistości.

Konkurs Top Event 2016 jest organizowany w trakcie Forum Branży Eventowej. Celem plebiscytu jest nagrodzenie najlepszego zrealizowanego projektu z obszaru branży eventowej, wyróżnienie najciekawszego wydarzenia, związanego z event marketingiem, jego wpływu na realizację celów firmy, budowanie wizerunku marki oraz środowisko i społeczeństwo.

W jury konkursu zasiada 12 ekspertów i praktyków branżowych, którzy oceniają projekty pod kątem oryginalności, innowacyjności zastosowanych rozwiązań, wpływu na wzmocnienie wizerunku marki oraz społeczną odpowiedzialność wydarzenia.

Pierwsze miejsce w TOP Event 2016 zdobył zespół Volkswagen Poznań- Fabryka Samochodów Użytkowych i Komponentów oraz agencja NCF. Założenie projektu: Przedstawienie pracownikom oraz ich rodzinom najnowocześniejszej i najbardziej zautomatyzowanej fabryki samochodów w tej części Europy.