Polski oddział firmy Mitsubishi Motors podsumował miniony rok, w którym świętowano 100-lecie produkcji pierwszego samochodu tej marki.
Był to także rok pod znakiem nowej strategii i intensywnych przygotowań do premiery zupełnie nowego SUV-a coupe o nazwie Mitsubishi Eclipse Cross.
Zobacz także:
W 2018 roku firma zaprezentuje nowe Mitsubishi Space Star i kilka niespodzianek.
– Mijający rok upłynął nam pod znakiem świętowania setnej rocznicy wyprodukowania pierwszego samochodu Mitsubishi, który był także pierwszym osobowym pojazdem w Kraju Kwitnącej Wiśni. W tym ważnym roku odbyła się światowa premiera SUV-a coupe Mitsubishi Eclipse Cross oraz wskazującego przyszłość marki supernowoczesnego Mitsubishi e-Evolution Concept. Ogłoszono też zupełnie nowy, globalny plan biznesowy, który obecnie jest wdrażany w życie. Nasze lokalne działania obejmowały intensywne przygotowania do premiery Mitsubishi Eclipse Cross, prezentacje specjalnych wersji modeli ASX, Outlander i L200 oraz stałe wysiłki na rzecz podwyższania standardów obsługi klientów, które mają dla konsumentów coraz większe znaczenie – powiedział prezes polskiego oddziału Mitsubishi Motors, Yasuyuki Oyama.
Jedną ze zmian było także przeniesienie siedziby firmy MMC Car Poland. Nowe, bardziej nowoczesne i przyjazne środowisku biuro jest położone w biznesowym centrum Warszawy na terenie kompleksu Neopark przy ulicy Cybernetyki 10.
Nowe Mitsubishi Eclipse Cross i inne premiery
Rok 2018 będzie pierwszym pełnym rokiem sprzedaży zupełnie nowego modelu Mitsubishi Eclipse Cross a pod koniec tego roku do gamy dołączy także wersja z silnikiem Diesla. Wiosną zadebiutuje także nowy model miejskiego modelu Mitsubishi Space Star z roku modelowego 2018. Firma szykuje też specjalne wersje swoich najpopularniejszych modeli – ASX i Outlander oraz niespodzianki.
– Nasze plany na przyszły rok są ambitne a ich osią są pojazdy 4×4 typu SUV, crossover i pickup, będące od lat specjalnością Mitsubishi. Cieszymy się z rynkowego debiutu Mitsubishi Eclipse Cross, który jeszcze przed wjechaniem do salonów uzyskał doskonałe opinie ekspertów, mediów i klientów. W związku z tą premierą będziemy podejmować coraz bardziej widoczne działania reklamowe i promocyjne, jednocześnie intensywnie szkoląc personel i pracując nad wdrażaniem zmian istotnych z punktu widzenia klientów salonu i serwisu. Mają one na celu usprawnienie zarówno procesu sprzedaży, jak i podniesienie jakości usług posprzedażnych – zapowiada prezes Oyama.