MITSUBISHI: PIERWSZY MODEL PHEV DOSTĘPNY W CHINACH

mitsub-chiny1

Firma Mitsubishi Motors Corporation (MMC) ogłosiła, że z początkiem marca 2018 roku rozpoczęto w Chinach krajową sprzedaż i dostawy całkowicie nowego SUV-a Eupheme Plug-in Hybrid Electric (PHEV)

Dystrybutorem jest wspólne przedsiębiorstwo w Chinach, czyli GAC Mitsubishi Motors (GMMC), założone z Guangzhou Automobile Group (GAC) i Mitsubishi Corporation.


Zobacz także:

ECO

ROZMAITOŚCI


 

Hybrydowy model Eupheme, zaprojektowany przez GAC i produkowany przez GMMC w Changsha w prowincji Hunan, jest także pierwszym samochodem z napędem PHEV, który zostanie wprowadzony i będzie sprzedawany w Chinach przez przedsiębiorstwo joint venture z kapitałem mieszanym, chińsko- zagranicznym.

Nowy SUV ma umożliwić zarówno Mitsubishi Motors, jak i GAC osiągnięcie strategicznych celów dotyczących rozwoju firm, a także wesprzeć rozwój zaawansowanego przemysłu motoryzacyjnego oraz szybkie wdrożenie technologii „New Energy Vehicle” (NEV) na największym światowym rynku pojazdów.

Początkowo Eupheme zostanie wprowadzony w pięciu największych miastach, tj. Changsha, Guangzhou, Shenzhen, Hangzhou oraz Tianjin. Kolejne lokalizacje będą dodawane w późniejszym terminie w tym roku. Dzięki średniemu zużyciu paliwa na poziomie 1,8 l/100 km oraz zasięgowi wynoszącemu ponad 600 km, zaawansowany technologicznie, przyjazny dla środowiska nowy hybrydowy SUV, oferowany w atrakcyjnej cenie około 33 000 dolarów (przed uwzględnieniem krajowych dotacji NEV), będzie atrakcyjną ofertą dla konsumentów.

– Wprowadzenie na rynek modelu Eupheme to kamień milowy dla GMMC, który pokazuje, jak ważną rolę w spełnianiu potrzeb klientów w Chinach oraz realizowaniu celów rządowych związanych ze zrównoważonym rozwojem odgrywać będzie technologia PHEV. W 2017 roku Chiny stały się największym rynkiem zbytu dla Mitsubishi Motors. Planujemy zdecydowanie poprawić naszą pozycję w tym kraju realizując plan Drive for Growth – stwierdził Osamu Masuko, prezes zarządu Mitsubishi Motors.

GMMC, jako spółka strategicznego partnerstwa, a także platforma sprzedaży i produkcji w Chinach, będzie odgrywać kluczową rolę we wspieraniu trzyletniego strategicznego planu firmy Mitsubishi Motors, czyli Drive for Growth. Do 2019 roku Mitsubishi Motors chce jeszcze bardziej wzmocnić swoją działalność na miejscowym rynku, podwajając – w porównaniu do poziomów z 2016 roku – sprzedaż lokalnie produkowanych samochodów, jak również rozwijając swoją sieć sprzedażową.

Firma będzie się także koncentrować na poszerzaniu oferty SUV-ów z napędem na cztery koła oraz PHEV w Państwie Środka.