Polski oddział Mitsubishi Motors rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową promującą modele Mitsubishi Outlander oraz Outlander PHEV, który jest pierwszym na świecie hybrydowym SUV-em z elektrycznym napędem na 4 koła i doładowaniem zewnętrznym.
Kampanię, którą zobaczymy w listopadzie na ekranach telewizorów i w internecie, obejmie także stacje radiowe.
Zobacz także:
ROZMAITOŚCI
Wizerunkowy spot telewizyjny będzie miał na celu wzmocnienie prestiżu obu modeli i budowanie pozycji Mitsubishi Motors jako eksperta od najnowocześniejszych technologii. Pokazując nowe Mitsubishi Outlander PHEV – pierwszą ładowaną zewnętrznie elektryczną hybrydę z napędem 4×4 – producent ma także na celu utwierdzenie adresatów działań marketingowych w przekonaniu o wyjątkowości samochodów Mitsubishi.
W spocie telewizyjnym podkreślono atrakcyjną ofertę na zakup samochodu w leasingu 102% Santander Consumer Multirent. Natomiast komunikacja w internecie oraz radio zostanie uzupełniona o korzystną cenę zakupu Outlandera z silnikiem benzynowym.
Adaptacją spotu telewizyjnego oraz produkcją i kreacją spotu radiowego zajęła się agencja Schulz Brand Friendly. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Agencja IMAGINE na potrzeby tej akcji przygotowała kreacje i materiały reklamowe publikowane w internecie.