Raport IBRM Samar potwierdził, że Mitsubishi zanotowało w ubiegłym roku najwyższy udział osób fizycznych w rejestracjach nowych samochodów w naszym kraju.
Najwyższa pozycja japońskiej marki to wyraz uznania dla producenta i modeli producenta.
Zobacz także:
Mitsubishi ASX, Eclipse Cross, Outlander, Outlander PHEV, Space Star i L200 są znane z innowacyjnych rozwiązań – jak na przykład napęd PHEV czy systemów kontroli napędu na cztery koła, jak wywodzący się z Lancera Evolution układ S-AWC, a także niezawodności.
Już w kwietniu tego roku gamę aut Mitsubishi w Polsce wzbogaci nowy model – Eclipse Cross PHEV – SUV coupe plug-in, który wyróżnia się ciekawą sylwetką, komfortowym wnętrzem z bogatym wyposażeniem oraz napędem 4×4 – elektrycznym i hybrydowym z możliwością szybkiego ładowania (w 25 minut prądem stałym) z publicznych ładowarek. Bateria z 8-letnią gwarancją (do 160 000 km), pozwala na pokonanie 45 km w zeroemisyjnym trybie elektrycznym EV.
Pełen zasięg auta to około 600 km a koszt przejechania standardowych 100 km może być nawet 3 krotnie niższy w porównaniu z wersją spalinową.
Jak wiadomo z badań jakości satysfakcji klientów MMC, ogromne znaczenie w przypadku zakupu prywatnego pojazdu ma także serwis i długość gwarancji. Osoby indywidualne – w odróżnieniu od użytkowników instytucjonalnych, nie mogą liczyć na znaczące flotowe zniżki i mają bardzo wysokie oczekiwania w stosunku do swego prywatnego auta. Przy zakupie pojazdu zwracają także uwagę na jakość i koszty użytkowania oraz wartość samochodu przy odsprzedaży.
– Cieszę się, że nasza gama modeli wsparta unikatowym na rynku, oferowanym przez Mitsubishi Motors Zobowiązaniem Serwisowym spotyka się z tak wysoką oceną klientów. W ramach tego zobowiązania każdy klient oprócz 5-letniej gwarancji do 100 000 km na pojazd i wybrane akcesoria wraz z 5-letnim, nielimitowanym przebiegiem pakietem Mitsubishi Assistance Package, otrzymuje możliwość bezpłatnej kontroli pojazdu, w tym także po gwarancji. Tak znakomite warunki gwarancji są dowodem inżynierskiej precyzji i co najważniejsze dla klientów – przekładają się bezpośrednio na komfort użytkowania oraz jakość i niezawodność naszych samochodów – powiedział Piotr Szewczyk, dyrektor operacyjny polskiego oddziału MMC.