Polski oddział Mitsubishi Motors rozwija swoje struktury, tworząc nowy dział marketingu i Public Relations. Szefem nowego działu został Łukasz Wójcik.
To wysokiej klasy menadżer z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży reklamowej i motoryzacyjnej. Nowo utworzony departament ma za zadanie wzmocnić wizerunek firmy w Polsce i pomóc w realizacji ambitnych planów sprzedażowych.
Zobacz także:
Polska filia Mitsubishi Motors od niemal 2 lat notuje stały wzrost sprzedaży. W ubiegłym roku firma sprzedała aż o 77 proc. więcej samochodów, co uplasowało Polskę na 5. miejscu w Europie, przed tak dużymi rynkami, jak Hiszpania czy Francja. Przez pierwsze cztery miesiące bieżącego roku z salonów marki spod znaku Trzech Diamentów wyjechało niemal 8 proc. więcej nowych pojazdów. Ulubionym modelem Polaków pozostaje Mitsubishi ASX, dostępny w odświeżonej wersji 2015.
Tuż za nim w rankingu plasuje się znany SUV Mitsubishi Outlander, który oferuje w swojej gamie także innowacyjny model Outlander PHEV – pierwszy na świecie hybrydowy SUV-a z elektrycznym napędem na 4 koła. Rośnie sprzedaż modelu Lancer, zarówno w wersji sedan, jak i Sportback, coraz większą popularność zdobywa również miejskie Mitsubishi Space Star, które zadebiutowało ubiegłej jesieni. W tym roku wzrosła również sprzedaż flagowego modelu Mitsubishi, jakim jest terenowe Pajero, debiutujące w zmodernizowanej wersji 2015.
– To dobry start, ale dalsza część roku będzie jeszcze bardziej intensywna. Jesienią zaprezentujemy nowe Mitsubishi Outlander i L200 oraz odświeżone i specjalne wersje naszych modeli. W związku z ambitnymi celami wzmacniamy nasze działania promocyjne, czemu posłuży między innymi wyodrębnienie z działu sprzedaży nowego, liczniejszego działu marketingu i PR, prowadzonego przez kreatywnego i doświadczonego menadżera Łukasza Wójcika – podkreśla prezes polskiej filii korporacji spod znaku Trzech Diamentów Yasuyuki Oyama.
Nowy ekspert w zespole
Łukasz Wójcik, zatrudniony na stanowisku dyrektora działu marketingu i PR, dołączył do grona pracowników polskiego oddziału MMC w maju bieżącego roku. Jest absolwentem Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Warszawskiego. 15-letnie doświadczenie w obszarach marketingu, PR, CRM, zarządzania, tworzenia strategii i rozwoju biznesu zdobywał w renomowanych agencjach reklamowych i korporacjach, takich, jak Saatchi&Saatchi, Grey Worlwide i British American Tobacco.
Przez niemal 10 lat pełnił obowiązki menadżera do spraw komunikacji w firmie Volvo Car Poland a ostatnie lata współpracował z Harvard Business Review Polska. Jego konikiem są nowe technologie, marketing zorientowany na klienta i media społecznościowe. Wolny czas poświęca na grę w piłkę nożną i tenis a także żeglarstwo i jazdę na nartach.
– Jestem dumny z możliwości pracy dla tak znakomitej marki, jaką jest Mitsubishi Motors i oraz możliwości uczestniczenia w procesie wzmacniania jej wizerunku w Polsce. Cieszę się, że dołączam do tak zgranego i doświadczonego zespołu, mogąc tworzyć i rozwijać zupełnie nowy dział. Moim celem jest wzmocnienie świadomości i siły marki Mitsubishi oraz wsparcie sprzedaży poprzez wykorzystanie nowych, innowacyjnych narzędzi i technologii – powiedział Łukasz Wójcik.
Dotychczasowe dwa działy: marketingu oraz PR zostały wyłączone z pionu sprzedaży (zarządzanego przez Adama Męcińskiego) i w ten sposób powstał nowy dział marketingu i PR, którego dyrektorem jest Łukasz Wójcik. Nowy pion składa się z 2 działów: marketingu (z szefową Magdaleną Gałek) oraz PR (zarządzany przez Kingę Lisowską).