Mitsubishi Motors wprowadzi na rynek w 2025 roku dwa nowe kompaktowe SUV-y.
Pierwszy z dwóch nowych SUV-ów segmentu C będzie nosił nazwę „Grandis”.
Zobacz także:
BMW: PIERWSZE M3 CS TOURING – DO JAZDY NA CO DZIEŃ I PO TORZE
Grandis, który ma konkurować w największym europejskim segmencie C-SUV, jest skierowany do aktywnych młodych rodzin, które oczekują przestronności i uniwersalności w sprawnym, kompaktowym SUV-ie, wyposażonym w zaawansowane systemy i pokładowe rozwiązania Google.
Nazwa Grandis – nawiązująca do modelu rodzinnego minivana firmy Mitsubishi Motors z początku XXI wieku – wywodzi się od łacińskiego słowa „wielki”, „imponujący” i została wybrana, aby podkreślić dużą przestrzeń wnętrza i mocną, zdecydowaną stylistykę z odświeżoną wersją charakterystycznej dla Mitsubishi Motors przedniej części nadwozia „Dynamic Shield” i tylnej partii wykorzystującej koncepcję stylistyczną „Hexaguard Horizon”.
Oprócz obszernego i elastycznego wnętrza, nowy Grandis oferuje pełen zestaw systemów ADAS i komunikacji z pokładowymi funkcjami Google. Model zapewnia bezpieczeństwo i wygodę podróżowania całej rodzinie, zarówno podczas codziennych dojazdów do pracy, jak i weekendowych wycieczek.
Opracowany dla Europy, nowy Grandis będzie dostępny z układem napędowym typu mild hybrid (MHEV), a także full hybrid (HEV), charakteryzującymi się zarówno wysokimi osiągami, jak i oszczędnością.
Nowy Grandis zostanie zaprezentowany w lipcu i trafi do sprzedaży późną jesienią 2025 roku.
Drugi, w pełni elektryczny SUV pojawi się pod koniec roku 2025. Oba modele będą produkowane w Europie w zakładach Grupy Renault.