Kolejnym krokiem w kierunku poprawy jakości obsługi i podwyższenia poziomu satysfakcji klienta firmy Mitsubishi Motors Corporation (MMC) było otwieracie nowego centrum szkoleniowego.
Nowy obiekt powstał w prowincji Binh Duong w Wietnamie. Ceremonii uruchomienia przewodniczył Kenichi Horinouchi, dyrektor generalnego Mitsubishi Motors Vietnam (MMV).
Zobacz także:
Jest to najnowocześniejsze centrum szkoleniowe w regionie ASEAN, powstałe po podobnych obiektach otwartych w Tajlandii i na Filipinach na początku tego roku. Wszystkie obiekty szkoleniowe są kluczem do zapewnienia jakości i satysfakcji klientów firmy, która rozszerza swoją działalność w regionie.
Nowe wietnamskie centrum szkoleniowe pozwoli MMV zwiększyć liczbę oferowanych kursów szkoleniowych z 17 do 28, a kursów sprzedażowych z sześciu do 21.
Na miejscu znajduje się również nowy magazyn części, który zwiększy pojemność magazynową z 700 metrów sześciennych do 2700 metrów sześciennych. Pozwoli to na dalszą poprawę obsługi klienta dzięki lepszej dostępności części dla dealerów regionu.
– Nowe centrum szkoleniowe to element rozwoju, który pozwoli nam inwestować w ludzi. Będzie odgrywać kluczową rolę w dostarczaniu naszym pracownikom wiedzy i umiejętności, pozwalających im zrozumieć nowe rozwiązania i informacje, które chcemy przekazywać naszym klientom – powiedział Horinouchi.