Mitsubishi zostało liderem rankingu “Germany Customer Service Index” (CSI), opublikowanego przez amerykański instytut badań rynku J.D. Power.
Według raportu, niemieccy klienci warsztatów samochodowych i stacji serwisowych ASO ocenili japońska markę najlepiej wśród wszystkich producentów samochodów dostępnych na niemieckim rynku.
Zobacz także:
Japoński koncern uzyskał najwięcej punktów w ogólnym rankingu i zajmuje pierwsze miejsce wśród marek z głównego nurtu. To ważne osiągnięcie i wielki sukces, który stanowi dobry wstęp do wprowadzenia na rynek zupełnie nowego modelu Mitsubishi Eclipse Cross.
Przeprowadzone przez J.D. Power badanie satysfakcji klientów CSI opiera się na ankiecie online, rozesłanej do ponad 8 000 kierowców, którzy dostarczają informacji na temat swoich doświadczeń w zakresie obsługi warsztatów serwisowych. Została ona wdrożona w 2014 roku i trwa już trzeci rok.
Celem badania jest określenie satysfakcji klienta z kontaktu z pracownikami warsztatów na podstawie pięciu kryteriów, takich jak: jakość usług, uzgodnienie daty doręczenia samochodu, doradztwo serwisowe, odbiór pojazdu i obsługa w warsztacie. Od lutego do kwietnia 2017 r zebrano dane od klientów, którzy skorzystali z usług serwisowych w okresie od lutego 2014 r. do kwietnia 2016 r.
Badania wykazały, że doradcy ds. usług serwisowych udzielają wszechstronnego wsparcia swoim klientom podczas wizyt w warsztatach: dostarczają informacji o niezbędnych pracach, dbają o wysoki poziom satysfakcji klientów i budują relacje oparte na wzajemnym zaufaniu. To z kolei powoduje, że marka Mitsubishi oceniana jest jako godna zaufania, a usługi serwisowe warte polecenia.
– Ta nagroda sprawia, że jestem dumna i bardzo chciałbym podziękować naszym dealerom. Ich niestrudzone poświęcenie jest dowodem, że satysfakcja klientów leży im na sercu. Dzięki temu klienci są lojalni wobec marki Mitsubishi, naszych produktów oraz placówek dealerskich. Ten wybitny wynik wyraźnie pokazuje, że Mitsubishi jest na właściwej drodze – od odpowiednio sprofilowanego wizerunku marki, przez atrakcyjną ofertę produktów, aż po niezwykle ważny, najwyższy standard obsługi klienta – powiedział dyrektor generalny Mitsubishi, Kolya Rebstock.