Najpopularniejszy tygodnik motoryzacyjny w Wielkiej Brytanii „Auto Express” już drugi rok z rzędu przyznał tytuł „Pickup roku” Mitsubishi L200.
Redaktor naczelny pisma, Steve Fowler podczas uroczystej ceremonii rozdania nagród w Londynie wyjaśnił, dlaczego to właśnie model japońskiej marki został zwycięzcą plebiscytu.
Zobacz także:
-Zgodnie z oczekiwaniami, L200 to typowo solidny pickup, który jednocześnie góruje nad rywalami dopracowaniem i komfortem, dzięki czemu daje poczucie jazdy samochodem osobowym. Bardziej niż wystarczająca przestrzeń ładunkowa i przyzwoite osiągi tworzą uniwersalny pakiet, który trudno pokonać – powiedział Steve Fowler.
– Z wielką przyjemnością odebraliśmy tę nagrodę po raz kolejny. Kultowe Mitsubishi L200 to nasz ogromny sukces. Fakt, że utrzymaliśmy ten tytuł to najlepsza pochwała dla walorów L200, szczególnie zważywszy na ciągły rozwój segmentu pickupów. Ta nagroda jest dla nas szczególnym wyróżnieniem za skonstruowanie znakomitego pojazdu – podkreślił Lance Bradley, dyrektor zarządzający Mitsubishi Motors UK.
Auto Express to najlepiej sprzedający się tygodnik motoryzacyjny w Wielkiej Brytanii. Nakład wydania papierowego wynosi 45 150 egzemplarzy, zaś stronę internetową odwiedza miesięcznie cztery miliony użytkowników.
L200 od dziesięcioleci niezmiennie pozostaje liderem segmentu pickupów w Wielkiej Brytanii i stanowi jeden z filarów obecności Mitsubishi na tamtejszym rynku. Na koniec czerwca br. sprzedaż była o 23 proc. większa w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku.
W pierwszej połowie bieżącego roku sprzedaż Mitsubishi L200 w 34 krajach Europy wzrosła z 9667 do 12235 sztuk, co stanowi aż 27 proc. wzrost w porównaniu do tego samego okresu w 2015 roku. Nowe Mitsubishi L200 cieszy się także większą popularnością wśród polskich klientów: w pierwszej połowie roku na zakup tego modelu zdecydowało się aż o 87 proc. więcej klientów, niż przed rokiem.