Mitsubishi Motors od blisko dwóch lat notuje w Polsce znaczący wzrost zainteresowania samochodami marki spod znaku Trzech Diamentów.
W ubiegłym roku liczba rejestracji wzrosła o blisko 50 procent. W tym roku rekordowym miesiącem okazał się wrzesień.
Zobacz relacje:
W poprzednim miesiącu zarejestrowano aż o 107 proc. więcej nowych samochodów Mitsubishi w Polsce w porównaniu do września 2018 roku. W sumie w ciągu 9 miesięcy bieżącego roku liczba rejestracji wzrosła aż o 18 proc. do 4829 sztuk.
Bestsellerem tego roku pozostaje SUV ASX, który trafił do 1935 nabywców, notując wynik lepszy o 22 proc. O 15 proc. większym zainteresowaniem cieszył się do października lubiany za przestronność, wygodę i niezawodność rodzinny SUV Outlander, który zdobył 1301 klientów.
Kuszący sportową sylwetką SUV coupe Eclipse Cross trafił przez pierwszych 9 miesięcy br. do 942 nabywców i zajmuje 3. miejsce w rankingu sprzedaży. Miejski model Space Star skłonił do zakupu aż o 63 proc. więcej klientów, a o 31 proc. wzrosło zainteresowanie pickupem L200.
Popularność słynącej z produkcji SUV-ów i aut z napędem na cztery koła japońskiej marki wynika z dobrej opinii nabywców na temat modeli ASX, Outlander, L200 i Eclipse Crossa.
– Jesteśmy przekonani, że nasze najnowsze, wrześniowe premiery nowych modeli Mitsubishi ASX i L200 skłonią jeszcze większą liczbę klientów do odwiedzenia naszych salonów. Gorąco zachęcam do sprawdzenia tych pojazdów – ich nowych silników oraz skrzyń biegów – podczas jazdy testowej – przekonuje Yasuyuki Oyama, prezes polskiego oddziału Mitsubishi Motors.