MITSUBISHI: KOLEJNA NAGRODA ZA PREMIERĘ MODELU ASX

mits-zspi1

Polska premiera prasowa Mitsubishi ASX 2017 zdobyła kolejne nagrody – tym razem w prestiżowym konkursie Złote Spinacze. Po niemal roku od tego wydarzenia, nietuzinkowy debiut modelu wciąż jest na ustach branży marketingowej.

Projekt otrzymał dwie brązowe statuetki w kategorii głównej Event Komercyjny oraz w kategorii sektorowej Motoryzacja i Transport.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Prezentacja nowego modelu Mitsubishi była niestandardową konferencją, podczas której zaproszeni dziennikarze mieli możliwość odbycia wirtualnych jazd testowych z użyciem gogli Samsung Gear VR. Dzięki jednoczesnemu wykorzystaniu 100 urządzeń Virtual Reality projekt zyskał miano rekordowego pokazu VR w Polsce.

mits-zspi2

Emitowany materiał był również pierwszym w Polsce filmem fabularyzowanym stworzonym w technologii 360 stopni bez konieczności komputerowego odtwarzania samochodu w wersji 3D. Za realizację projektu na zlecenie Mitsubishi Motors odpowiadała agencja New Event Story.

– Bardzo cieszymy się, że po raz kolejny branża doceniła ten projekt, gdyż poza innowacyjnością i skalą jest to przykład wykorzystania eventu jako narzędzia komunikacyjnego, wspierającego markę poprzez generowanie zasięgów medialnych i zainteresowania marketingowego – mówi Nina Żukowska, Dyrektor Zarządzająca agencją New Event Story.

– Bardzo cieszy nas kolejny, spektakularny sukces tego bardzo nośnego projektu, za sprawą którego udało nam się w kreatywny sposób poinformować media i klientów o wprowadzeniu na rynek nowego modelu Mitsubishi ASX. Nowoczesna forma spotkania podkreśliła innowacyjność z jakiej słynie marka Mitsubishi i spotkała się z uznaniem dziennikarzy – wspaniale, że wysoko oceniło ją także opiniotwórcze środowisko ekspertów public relations – komentuje Kinga Lisowska, menadżer Public Relations w polskim oddziale Mitsubishi Motors.

Złote Spinacze co roku przyciągają uwagę branży public relations z całej Polski. Misją konkursu jest profesjonalizacja branży i promocja najwyższych standardów merytorycznych i jakościowych w kształtowaniu kampanii i polityki informacyjnej. Podczas tegorocznej gali Związek Firm Public Relations nagrodził projekty w 32 kategoriach i tym samym rozdał 276-tą statuetkę od początku istnienia konkursu.