Rok po wprowadzeniu na rynek, globalna sprzedaż modelu Mitsubishi Eclipse Cross osiągnęła poziom 80 tysięcy sztuk. funkcjonalny SUV posiada stylowy wygląd samochodu typu coupé.
Oprócz sukcesu sprzedażowego, model zdobył tytuł „RJC Car of the Year 2019” przyznawany przez japońską konferencję naukowców i dziennikarzy motoryzacyjnych (RJC).
Zobacz także:
W Europie sprzedaż Eclipse Crossa wyniosła 33 287 szt., w Amerycw Północnej – 14 026 szt., Australii i Nowej Zelandii – 9 332 szt., Japonii – 11 592, a na innych rynkach – 11 877 szt. To pierwszy model Mitsubishi Motors w segmencie Coupe SUV, który przyciąga swoim niezwykłym stylem – badania opinii potwierdzają, że najważniejszym powodem zakupu jest design.
– Eclipse Cross oferuje coś naprawdę odmiennego w sektorze kompaktowych SUV-ów. Stylistyka coupe jest tu połączona z funkcjonalnością charakterystyczną dla SUV-ów Mitsubishi oraz z wyjątkowymi doznaniami z jazdy, dzięki czemu powstał samochód, który jest stylowy, wytrzymały i świetny w prowadzeniu. Jego globalny sukces jest dowodem na to, że taka koncepcja cieszy się uznaniem klientów na całym świecie – powiedział Yuichiro Hayashi, główny specjalista ds. produktów.
Tytuł „RJC Car of the Year 2019”, przyznawany przez japońską konferencję naukowców i dziennikarzy motoryzacyjnych (RJC) to prestiżowa nagroda – zwycięzca jest wybierany spośród wszystkich japońskich modeli wprowadzonych na rynek krajowy. Jury doceniło elegancki wygląd modelu, doskonałe właściwości jezdne poza utwardzonymi drogami i łatwość prowadzenia.