Turniej golfowy Mitsubishi Motors Golf Championship wystartuje w niedzielę 16 czerwca. To już druga edycja turnieju golfowego marki spod znaku Trzech Diamentów.
Zawodom będzie towarzyszył piknik dla zawodników i zaproszonych gości a liczne atrakcje o tematyce podróżniczej mają na celu zobrazowanie hasła Mitsubishi Motors – Drive your Ambition.
Zobacz także:
Imprezę zaszczycą swą obecnością znakomici aktorzy i ambasadorzy marki Mitsubishi w Polsce – Anna Cieślak i Bartłomiej Topa.
Podobnie, jak w ubiegłym roku Mitsubishi Motors Golf Championship cieszy się olbrzymim zainteresowaniem. Golfiści zarezerwowali wszystkie miejsca na turniej zaledwie w ciągu kilku dni od uruchomienia zapisów.
Drive Your Ambition
Mitsubishi Motors od lat wspiera rozwój golfa w Polsce. Marka była partnerem Polish Masters – prawdopodobnie największego cyklu turniejów dla amatorów golfa w Polsce. Organizacja zawodów pod własną marką to kolejny krok w tym rozwoju.
– Do organizacji turnieju podchodzimy równie ambitnie, jak do produkcji naszych aut. Chcemy, żeby rozgrywki były dla golfistów wyzwaniem, a jednocześnie przyniosły im ogromną satysfakcję. Pragniemy również przybliżyć ten wspaniały sport osobom, które nie miały wcześniej do czynienia z golfem. Stąd pomysł na towarzyszący turniejowi piknik – mówi Yasuyuki Oyama, Prezes Zarządu Mitsubishi Motors Polska.
16 czerwca na polu golfowym Sobienie Królewskie Golf & CC pod Warszawą goście mogą liczyć na wiele atrakcji, które – zgodnie z hasłem marki Mitsubishi – nawiązują do tematyki podróżniczej. Uczestnicy pikniku spotkają się ze znanymi gośćmi, wezmą udział w konkursach z nagrodami i skosztują dań z czterech stron świata.
Dzieci mogą liczyć na wiele gier i zabaw a także spróbować swych sił na ściance wspinaczkowej. Goście będą także mogli przetestować najnowsze, odpowiednie na każdą podróż, modele aut Mitsubishi – Eclipse Cross, Outlander, ASX i L200.
W ramach pikniku uczestnicy wezmą także udział w lekcjach golfa pod okiem profesjonalnych trenerów.
Zaproszone gwiazdy
Swą obecność na pikniku potwierdzili także znakomici aktorzy Bartłomiej Topa i Anna Cieślak, którzy są ambasadorami marki Mitsubishi.
Znany z takich hitów filmowych jak „Drogówka” czy „Karbala” Topa zasiadł ostatnio za kierownicą najlepiej wyposażonej wersji Mitsubishi Outlandera – 2019 Instyle Plus CVT z napędem na cztery koła i benzynowym, 2-litrowym silnikiem o mocy 150 KM.
Wierna marce Mitsubishi już od ponad 3 lat Anna Cieślak jest ambasadorką najpopularniejszego w Polsce modelu spod znaku Trzech Diamentów – ASX.