Firmy Mitsubishi Motors Corporation i Chrysler de Mexico poinformowały o podpisaniu pięcioletniej umowy zakładającej dostarczenie firmie CdM opracowanego przez MMC globalnego modelu kompaktowego sedana.
Będzie on sprzedawany w Meksyku począwszy od listopada 2014 roku. Samochód ma konkurować w segmencie B, czyli na największym rynku w tym kraju, reprezentującym 23 procent całej branży motoryzacyjnej (ponad 250 000 egzemplarzy sprzedanych w 2013 roku).
Zobacz także:
ROZMAITOŚCI
– Nowy kontrakt umacnia więzi, jakie łączą firmy Chrysler de Mexico i Mitsubishi Motors Corporation od rozpoczęcia w 2003 roku dystrybucji modeli Mitsubishi w naszym kraju, co spotkało się z bardzo pozytywnym odzewem wśród nabywców. Wprowadzając na rynek nowego sedana, gama Chrysler de Mexico wzbogaci się o bardzo atrakcyjne auto, które spełni oczekiwania naszych klientów – przyznaje Bruno Cattori, prezydent i dyrektor zarządzający Chrysler de Mexico.
– Dzięki nowej umowie zacieśnimy relacje z firmą Chrysler de Mexico i mamy nadzieję, że nasz globalny kompaktowy sedan zostanie przyjęty w Meksyku równie entuzjastycznie, jak w Azji, czy państwach Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wschodniej, gdzie notujemy dobre wyniki sprzedaży – podsumował Osamu Masuko, prezes zarządu i dyrektor zarządzający Mitsubishi Motors Corporation.