MITSUBISHI: DYREKTOR ZADOWOLONY BO SPRZEDAŻ WZROSŁA

Wzrosła sprzedaż samochodów Mitsubishi w Polsce – w minionym miesiącu zarejestrowano aż o 32 procent więcej aut spod znaku Trzech Diamentów, niż we wrześniu 2019 roku.

Japońska marka zanotowała też od początku roku wzrost udziału w rynku o blisko 7 procent.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Tak dobre rezultaty są między innymi efektem premier dwóch nowych modeli Mitsubishi: Outlandera PHEV – hybrydowego SUV-a 4×4 ładowanego z gniazdka i miejskiego, dostępnego cenowo modelu Space Star.

W ciągu pierwszych 9 miesięcy tego roku udział Mitsubishi w polskim rynku wzrósł o 6,7 proc. Marka plasuje się wśród 8 producentów samochodów, których wyniki sprzedaży najmniej ucierpiały na skutek pandemii koronawirusa. Dobre wyniki są między innymi zasługą udanych premier. Outlander PHEV 2020 to najpopularniejszy na świecie i w Europie pojazd hybrydowego z elektrycznym napędem na cztery koła i możliwością ładowania z gniazdka.

Marka ma ambicję, aby model znalezł się na koniec bieżącego roku w pierwszej trójce najpopularniejszych aut z napędem PHEV w Polsce. Na wiosnę trafił natomiast do salonów miejski Space Star, którego sprzedaż od stycznia do września 2020 wzrosła o 37 proc.

Polacy zarejestrowali w wrześniu o 32 proc. więcej pojazdów producenta, niż przed rokiem. Najpopularniejszym modelem pozostał kompaktowy SUV – ASX, notując blisko 7 proc. wzrost sprzedaży. Drugim na liście jest nadal rodzinny SUV Outlander, na zakup którego zdecydowało się o ponad 14 proc. więcej nabywców, niż we wrześniu 2019.

Kolejne miejsce w rankingu sprzedaży zajęły: SUV-a coupe czyli Eclipse Cross (plus 127 proc.) oraz Space Star (plus 44).

– Cieszy nas szczególnie duży wzrost zainteresowania hybrydą ładowaną z gniazdka – modelem Mitsubishi Outlander PHEV – tylko we wrześniu zebraliśmy aż 95 zamówień na to auto. Tak dobre rezultaty potwierdzają, że Mitsubishi ma wśród klientów opinię lidera elektromobilności. To także dowód na to, że polska sieć dealerów marki spod znaku Trzech Diamentów jest dobrze przygotowana do zwiększenia sprzedaży zaawansowanych technologicznie, niskoemisyjnych samochodów – podsumowuje Adam Męciński, dyrektor generalny polskiego oddziału Mitsubishi Motors.

Fot.: Mitsubishi