MITSUBISHI: ASX RALLIART 2015 JUŻ W POLSKIEJ OFERCIE

MI 1_91

W polskiej ofercie Mitsubishi Motors znalazł się już odświeżony model crossovera tej marki – Mitsubishi ASX 2.2 AT RalliArt z roku modelowego 2015.

Zmiany objęły nadwozie i wnętrze pojazdu, wyposażonego w napęd na 4 koła oraz dynamiczny i oszczędny silnik Diesla konstrukcji Mitsubishi o pojemności 2.2 litra i mocy 150 KM. Nowa wersja najpopularniejszego w naszym kraju modelu marki, wyróżniająca się zestawem wysmakowanych elementów wyposażenia i dodatków sygnowanych słynnym logo RalliArt, jest propozycją dla osób, którzy cenią wygodę automatycznej przekładni.


Zobacz także:
ROZMAITOŚCI>


Nowe Mitsubishi ASX od lutego bieżącego roku jest dostępny w specjalnej wersji z legendarnym logotypem RalliArt – dobrze znanym nie tylko kibicom rajdowym i wielbicielom marki marki. Teraz debiutuje ASX RalliArt z roku modelowego 2015. Limitowaną serię Mitsubishi ASX 2.2 DiD AT wyposażono w najwyższej jakości tapicerkę skórzano-materiałową ze znaczkiem RalliArt i czerwonymi przeszyciami, podświetlane nakładki na progi z logo ASX a także chromowane ramki nawiewów oraz osłony przedniego i tylnego zderzaka. Emblemat RalliArt umieszczono także na przednich błotnikach, tylnej klapie samochodu i welurowych dywanikach we wnętrzu.

Odświeżone Mitsubishi ASX RalliArt z roku modelowego 2015 otrzymało nowe światła do jazdy dziennej typu LED i nowe aluminiowe, 17-calowe obręcze kół w kolorze czarnym. We wnętrzu zastosowano nowe materiały wykończenia deski rozdzielczej i panelu podłogowego a sportową stylistykę podkreśla nowa centralna konsola ze srebrnymi ramkami wykonana z czarnego, połyskliwego tworzywa.

Mit 2_kje


Przekładnia automatyczna “INVECS-II”

Zgodnie z nomenklaturą stosowaną przez Mitsubishi Motors, “INVECS” (“Intelligent & Innovative Vehicle Electronic Control System” – opracowanie własne MMC), przekładnia INVECS-II jest sześciobiegową automatyczną skrzynią biegów, do której najważniejszych funkcji należy zaliczyć:
– blokadę przekładni hydrokinetycznej;
– tryby zmiany biegów “D” oraz “Sport”;
– automatyczną zmianę biegów od 1 do 6 w trybie „D”;
– możliwość zmieniania biegów łopatkami przy kierownicy w trybie „Sport” .

Czysty silnik + inteligentna automatyczna przekładnia

Korzystając z uniwersalnego charakteru płyty podłogowej Project Global, inżynierowie z MMC stworzyli i zastosowali w modelu ASX 2.2 AT kombinację podzespołów opracowaną już dla potrzeb modelu Outlander nowej generacji.

Diesel “4N14” to większy pojemnościowo (2,2 litra) wariant rodziny silników “4N1”, która powstała w wyniku współpracy Mitsubishi Motors Corporation z Mitsubishi Heavy Industries, Ltd. Jest rodziną oszczędnych silników z zapłonem samoczynnym wykonanych z aluminium, wyposażanych w dwa wałki rozrządu w głowicy (DOHC), 16 zaworów, 4 cylindry i system bezpośredniego wtrysku Common Rail. Silniki spełniają normę czystości spalin Euro 5 i charakteryzują się jednym z najniższych stopni sprężania (14.9:1), jakie można spotkać w silnikach Diesla.

mits 1

Podobnie jak w modelu Outlander, inżynierom z MMC udało się obniżyć spalanie w ASX bez stosowania skomplikowanego (i mającego swoją dodatkową masę) systemu zmiennych faz rozrządu MIVEC. Wariant samochodu z silnikiem 2,2 litra jest dostępny wyłącznie z automatyczną przekładnią i układem przeniesienia napędu 4WD.

Przy stosunkowo niewielkich modyfikacjach i nieznacznym przyroście masy (tylko 10 kg więcej od najcięższej konfiguracji 1.8 DiD), nowa wersja 2.2 DiD 6 A/T oferuje dobrą dynamikę, a większa pojemność skokowa poprawia charakterystykę momentu obrotowego, pozwalając na jednoczesne utrzymanie niskiego zużycia paliwa i emisji CO2.

Cena

Cena Mitsubishi ASX 2.2 DiD AT RalliArt 2015 wynosi 129 990 zł. Obecnie – po uwzględnieniu zniżki w wysokości 9000 zł – ten model kosztuje 120 990 zł, a dopłata za lakier metalizowany to 2300 zł.