Anna Cieślak, Maciej Stuhr oraz Adam Kwiatek z Terenwizji w Mitsubishi Eclipse Cross wyznaczą tego lata nowe trasy w naszym kraju. Wyruszą z trzech różnych stron świata, wytyczonych przez Trzy Diamenty, aby odkryć nowy środek Polski.
Przygotowania zaczynają teraz od poszukiwań najlepszych towarzyszy podróży, którzy podejmą razem z nimi wyzwanie wakacji! Akcja jest skierowana do głodnych przygód podróżników, chętnych do odkrywania nieznanych zakątków naszego pięknego kraju.
Zobacz także:
W myśl hasła przewodniego nowej strategii Mitsubishi Ambition to Explore, tego lata w doborowym towarzystwie śmiałkowie wyruszą z 3 różnych kierunków w podróż w Mitsubishi Eclipse Cross – SUV-ie coupe, który przyciąga sportową sylwetką, oferując świetne osiągi, wysoki poziom bezpieczeństwa i komfortu oraz innowacyjne układy sterowania i łączności.
Oprócz szansy na uczestnictwo w wyprawie z Maćkiem Stuhrem, Anną Cieślak lub Adamem Kwiatkiem, zwycięzcy konkursu będą mogli podróżować po Polsce w Eclipse Cross przez tydzień. Na wybranych czeka również Zestaw Podróżnika – niezbędnik emocjonujących gadżetów od Mitsubishi.
Aby zgłosić się na wyprawę i uzyskać więcej szczegółów o akcji, wystarczy wejść na stronę 3stronyswiata.mitsubishi.pl
Ekipa Mitsubishi
Ambasador Mitsubishi Maciej Stuhr z nieskrywanym entuzjazmem podejmuje się wyzwania.
– Wyznaczanie celu w podróży jest ważne, ale nie najważniejsze. Nieskrępowana wolność i adrenalina, którą dostarcza odkrywanie nieznanego jest powodem dla którego niezmiernie cieszę się już na samą myśl o podróży przez Polskę właśnie w Mitsubishi Eclipse Cross – mówi aktor.
– Zapowiada się podróż za jeden uśmiech. Mam przeczucie, że moja ekipa w Eclipse Cross przeżyje wyprawę niczym z filmu przygodowego! – fofaje Anna Cieślak.
Emocji iście off- roadowych można się spodziewać po wyprawie z Adamem Kwiatkiem, współtworzącym Terenwizję – kanał na YouTube bardzo dobrze znany wśród fanów jazdy terenowej.
– Przekonamy się na własnej skórze, co to znaczy wyruszyć w nieznane niepokornym buntownikiem. Adrenalinę podczas jazdy Eclipse Crossem po prostu trzeba poczuć – komentuje Adam.
Ambicja odkrywania
Inspiracją dla akcju „3 Strony Świata” była nowa strategia Mitsubishi Drive Your Ambition oraz Ambition to Explore.
Fot.: Paweł Poręcki