W trzy tygodnie po swojej polskiej premierze, nowy model Mitsubishi Space Star trafił już do pierwszych 160 klientów.
Połowa klientów wybrała żywe, kontrastowe kolory nadwozia, takie, jak zielony, niebieski i czerwony, podczas, gdy reszta nabywców zdecydowała się na stonowane barwy. Potwierdza to fakt, że nowy pojazd jest doceniany zarówno przez młodych, jak i dojrzałych nabywców.
Zobacz także:
MITSUBISHI: SPACE STAR WYSTARTOWAŁ W POLSCE
– Analiza kolorów nadwozia pokazuje, że ten lekki, zwrotny, dynamiczny a jednocześnie niezwykle oszczędny i przystępny cenowo model trafia w gusta zarówno młodych ludzi, jak i osób starszych. Cieszymy się z tego, że nowy Space Star bardzo podoba się młodym osobom, które wybierają żywe, kontrastowe barwy, a świadczy o tym fakt, że najpopularniejszymi kolorami wśród nabywców tego modelu są czerwony i niebieski. Dobrze świadczy o modelu Space Star fakt, że dzięki swoim zaletom, bogatemu wyposażeniu i atrakcyjnej cenie jest w stanie sprostać potrzebom wielu grup odbiorców – w tym także rodzin i osób po 50. roku życia, którzy wybierają raczej kolor grafitowy, czarny, biały i srebrny – mówi Adam Męciński, szef działu marketingu i sprzedaży polskiego oddziału Mitsubishi Motors.
Kolor jest sprawa indywidualną – nam na przykład najbardziej podoba się odcień zielony (większości) i niebieski…
Fot.: Marcin Karaczun