MIO WSPIERA STRAŻAKÓW OCHOTNIKÓW (KONKURS DLA OSP)

Mio_konk1

Mio organizuje akcję wspierającą strażaków Ochotniczej Straży Pożarnej. Co miesiąc do wygrania będą wideorejestratory C540, jako wyposażenie wozów strażackich.

Można też wylosować vouchery rabatowe na produkty marki. Konkurs potrwa do końca bieżącego roku.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Celem akcji jest wsparcie strażaków w ich codziennych, poważnych zadaniach. Dzięki nagraniom z wideorejestratora Mio strażacy będą mogli przeanalizować poszczególne etapy każdej akcji oraz mieć twarde dowody w przypadku spornych interwencji. Konkurs potrwa 6 miesięcy, podczas których marka przekaże 6 wideorejestratorów jako doposażenie wozów strażackich.

Wystarczy przesłać zdjęcie/ film/ kolaż strażaków pracujących w jednostce na tle związanym tematycznie z Ochotniczą Strażą Pożarną (np. samochód, budynek OSP), na e-mail mio@technikalia.pl, aby wziąć udział w konkursie. Komisja co miesiąc wyłoni zwycięskie zdjęcie lub film. Ta jednostka otrzyma od Mio wideorejestrator C540.

Mio_konk2

Ponadto strażacy mogą skorzystać z puli 100 voucherów z rabatem na zakup wszystkich modeli wideorejestatorów Mio w wysokości 15 proc. do wykorzystania w sklepie www.technikalia.pl. Voucher może otrzymać każda jednostka lub strażak po przesłaniu skanu ważnej legitymacji strażackiej.

– Od ponad roku Mio otrzymywało prośby od strażaków o przekazanie kamer samochodowych, celem doposażenia pojazdów. Ponieważ jesteśmy wdzięczni za pracę, którą wykonują – chętnie spełnialiśmy prośby. Jednak w związku z dużym zainteresowaniem wideorejestratorami – postanowiliśmy zorganizować akcję dla wszystkich jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej, dzięki której każda z nich będzie miała jednakową możliwość wygrania kamery samochodowej Mio C540. Ponadto, przygotowaliśmy również vouchery z rabatem na zakup wszystkich modeli wideorejestatorów Mio. Voucher może otrzymać każda jednostka i strażak. Mamy nadzieję, że uda nam się w ten sposób podziękować strażakom za ich trud oraz wspomóc ich pracę! – wypowiedział się Łukasz Tetkowski, Marketing Manager CEE MiTAC Europe.

Wyniki będą publikowane na stronie internetowej www.technikalia.pl oraz na fanpage na facebook’u marki Mio. Zgłoszenia można wysyłać na podany wyżej adres mailowy do 25 dnia każdego miesiąca.