Innowacyjna prezentacja nowego Mini Coupe w sieci to pierwsza taka premiera auta w Europie. Nowy model został oficjalnie wprowadzony na rynek w połowie października w dziesięciu państwach Europy Środkowej i Wschodniej.
Założeniem projektu było zaangażowanie fanów marki Mini na Facebooku w ekscytującą przygodę, której główną gwiazdą było Coupe. Na stronie Mini każdego z dziesięciu krajów regionu opublikowane były kolejno trzy teasery – warunkiem dodania kolejnego filmu było otrzymanie przez umieszczony już na profilu teaser od 30 do 50 kliknięć “lubię to”. Motywem przewodnim wszystkich filmów wideo była „Pogoń” – intrygująca dziewczyna pytała fanów marki, co byliby gotowi zrobić, aby ją zdobyć.
Spośród pomysłów dodawanych w komentarzach na Facebooku wybrano te najbardziej oryginalne. Z każdego kraju wyłoniono dwóch chłopaków, którzy wraz ze swoimi kolegami polecieli do stolicy Słowenii – Lubljany na nagranie swojej propozycji. Dowcipne, niezwykłe, wyjątkowe próby zdobycia dziewczyny przez każdy zespół zostały opublikowane w formie filmów na Facebooku. Para, która otrzyma najwięcej “like’ów” wygra weekend w Barcelonie.
Mimo, że kampania prowadzona jest przez centralę BMW Group w Monachium, każde państwo opracowało lokalny media plan wspierający akcję na Facebooku i reklamujący Mini Coupe. Kampania okazała się sukcesem – w Rumunii trzeci teaser został opublikowany już trzeciego dnia od chwili rozpoczęcia akcji, a na Węgrzech liczba fanów na Facebooku wzrosła o 24 proc.
w dwa dni. Od początku kampanii do fanów marki marki w Europie Środkowej i Centralnej dołączyło kilkadziesiąt tysięcy osób. Filmiki nakręcone przez wyłonione zespoły są dodawane na kanale Youtube i portalu Facebook od początku października.
W Polsce akcja spotkała się także z bardzo dużym zainteresowaniem. Dwa polskie zespoły, które wyjechały Słowenii także przygotowały filmy, z których jeden jest w tej chwili liderem głosowania na Facebooku.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.