MINI: ODNOWIONA WSPÓŁPRACA Z PITTI IMAGINE

mini_targ1

Podczas 89. edycji Pitti Uomo, która odbyła się w Fortezza da Basso we Florencji, marka samochodowa MINI odnawia współpracę z Pitti Imagine.

Obie firmy rozwijają projekty oparte na wspólnym zamiłowaniu do innowacji, poszukiwaniu jakości, determinacji do przechodzenia samych siebie, jak również na umiejętności przewidywania nowych trendów.


Zobacz także:

ROZMAITOŚCI


 

Połączenie sił nastąpiło podczas najważniejszego międzynarodowego wydarzenia związanego z modą męską i współczesnym stylem życia, co miało także na celu dalsze promowanie młodych talentów modowych z całego świata.

W Fortezza da Basso we Florencji MINI po raz pierwszy zaprezentowało „The Latest Fashion Buzz”, czyli wybór międzynarodowych projektantów, którzy stworzyli nowe i współczesne pomysły na modę męską. Są to artyści, którzy dzięki oryginalności i odważnym innowacjom zaprojektowali kolekcje wyrażające ich osobowości.

Nowe MINI Clubman inspiracją dla Pitti Generation(s)

MINI przedstawiło także swoją własną interpretację tematu „Pitti Generation(s)” podczas 89. edycji Pitti Uomo oraz prezentowało wyjątkową odmianę placu zabaw w formie „MINI Gentleman’s Playground”.

Elegancka i funkcjonalna struktura była inspirowana cechami nowego MINI Clubman i łączy w sobie dwa decydujące etapy w życiu człowieka, czyli dzieciństwo i dorosłość, tworząc miejsce spotkań dla młodszych i starszych, gdzie ludzie mogą spontanicznie podążać za swoim instynktem i odkrywać prawdziwą tożsamość.

Nowa strategia marki MINI

BMW Group zaprezentowało nowy produkt oraz strategię marki podczas światowej premiery MINI Clubman, która miała miejsce w styczniu 2015 roku w Berlinie. Nową tożsamość definiuje design, autentyczność i nieodłączna wartość. Globalne wznowienie wprowadzi MINI w nową epoką, bazując na tradycji ciągłego wymyślania siebie na nowo i kształtowania ducha epoki.

Nowa filozofia marki rezygnuje ze wszystkiego, co niepotrzebne, aby dać miejsce rzeczom naprawdę ważnym. Skupia się na podstawowym przekazie i autentycznej komunikacji. Nowe logo, nowa typografia i nowy ton są nastawione na podstawowe zasady przejrzystości i autentyczności – na nowo interpretują DNA marki, aby umożliwić dalsze kształtowanie ducha czasów.

MINI i Pitti

Pitti Immagine to coroczne targi modowe, które odbywają się we Włoszech. Pitti Uomo, targi poświęcone wyłącznie modzie męskiej, rozpoczęły się w 1972 i odbywają się dwa razy w roku we Florencji, promując młode, nadchodzące, a czasami niekonwencjonalne marki modowe. MINI i Pitti Immagine pracują razem nad wspólnymi projektami od stycznia 2015 roku.

Podczas 88. edycji Pitti Uomo w czerwcu 2015 roku sześć osób- talentów z Włoch zaprezentowało “Gentleman’s Collection” inspirowaną nowym MINI Clubman. Sześcioczęściowa „kolekcja kapsułowa” łączy w sobie włoskie rękodzieło i kreatywne oraz innowacyjne szczegóły. Jej wieli sukces przyczynił się do dalszej współpracy młodych projektantów i talentów, którzy zaprezentują swoje dzieła podczas 90. edycji Pitti Uomo w czerwcu 2016 roku.