Studio projektowe Peugeot Design LAB, pracujące dla klientów spoza branży motoryzacyjnej, weźmie udział w targach Milan Design Week, które odbywają się w dniach od 8 do 13 kwietnia.
Studio, realizujące strategię Global Brand Design, zaprezentuje swój nowy projekt w unikalnej przestrzeni wystawienniczej w dzielnicy Tortona, która jest mekką światowego designu.
Zobacz także:
ROZMAITOŚCI
W oparciu o 200-letnie doświadczenie w przemyśle oraz 120-letnią tradycję projektowania samochodów, Peugeot otworzył w 2012 roku w Paryżu studio projektowe Peugeot Design LAB. Od tego momentu firma, opracowała we współpracy z marką Pleyel rewolucyjny przedmiot: fortepian.
Efekt końcowy doskonałej współpracy pomiędzy dwiema firmami o dwustuletniej tradycji obalił kanony świata muzycznego zarówno pod względem koncepcji, zastosowanych materiałów jak i poprzez awangardowe wzornictwo przedmiotu. Fortepian ten będzie ustawiony w samym centrum stoiska wystawienniczego.
Aktualnie Peugeot Design LA współpracuje z nowymi klientami nad wzmocnieniem ich strategii marki oraz projektuje produkty w różnych dziedzinach, takich jak sport, lotnictwo, architektura i oprzyrządowanie.
Jednocześnie Peugeot Design LAB otworzy w Mediolanie swoje stoisko wystawiennicze, na którym odbędzie się światowa premiera nowego dzieła studia, będącego niepowtarzalnym połączeniem dwóch światów: środowiska naturalnego i zaawansowanej technologii.